Zavrieť

Porady

Preklopenie systemu na novy disk.

Zdravim, kedze moj HDD uz ma svoje roky, rozhodol som sa kupit si novy disk ale nechce sa mi zrovna vsetko nanovo instalovat. Dakde som cital o preklopeni disku na druhy. ale dako sa neviem dopracovat k postupu. Nevie niekto ako na to. ? momentalne mam Windows 8 CP.
Naposledy upravil Dav : 27.08.12 at 11:36
Usporiadat
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Fero11 Fero11

Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

Mozes skusit acronis true image, skus pozret napr. sem http://www.zive.cz/poradna/zaloha-ja...nsultanswers=1
0 0
Fero11 Fero11

Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

tictac7 Pozri príspevok
....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....
Nemal by byt ziadny problem urobit tkz. obraz disku, urcite to bude fungovat
1 0
mecky mecky

mecky je offline (nepripojený) mecky

acronis true image to zvladne bez problemov
0 0
sthruska sthruska

sthruska je offline (nepripojený) sthruska

Nazýva sa to aj klonovanie disku.
0 0
Chobot Chobot

Chobot je teraz online Chobot

tictac7 Pozri príspevok
....nie som odborník, ale windows bez inštalácie "nepreklopíš"....
Ale preklopíš. Najlepšie je cez obraz disku. Dá sa to aj kopírovaním - nedávno som to skúsil, keď som kupoval nový SSD disk, kde som na jednu partíciu nainštalovať nový windows a na druhú partíciu som natvrdo skopíroval pôvodný Windows. Funguje to, ale nedá sa zaručiť, že všetko bude na 100% fungovať -niektoré súbory mi nedovolilo presunúť.

Ale ten obraz disku je v pohode. V bývalej robote tak inštalovali nové kompy - na jeden nainštalovali všetky potrebné aplikácie, urobili z toho obraz disku a na ostatné to len rozbaľovali z toho obrazu. Bolo to oveľa rýchlejšie, a najmä menej prácne, než všetko inštalovať na každom PC.
1 0
Vlado40 Vlado40

Vlado40 je offline (nepripojený) Vlado40