Zavrieť

Porady

Nefunkčná internetová stránka

Dobrý deň, nefunguje mojej sestre a na viacerých počítačoch, stránka www.ucm.sk. Túto stránku sme sa už pokúšali opraviť aj pomocou telefonickej komunikácie s pracovníkom t-comu, ale nedalo sa nič spraviť. Tu som čítal v inej diskusii že cez http://freeproxyserver.net/ sa to dá zobraziť a to aj ide, ale problém je v tom že nefunguje ais2 (akademický informačný systém), ktorú by potrebovala na prihlasovanie do školy. Na univerzite tiež povedali, že im všetko funguje normálne. Osobne som tiež vysokoškolský študent a s takýmto sa prvý krát stretám. Vopred ďakujeme za každú radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor
    ais2 nefunguje aj na iných vš a to vtedy ak dopĺňajú údaje pracovníci školy teraz napr. dopĺňajú zápisné listy a nemáš šancu sa dostať do aisu, trvá to podľa počtu študentov a usilovnosti študijného oddelenia tak 2-3 dni

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Já ti teda, Karle, nevím, ale ja som sa dostal do AIS - aspoň po prihlásenie.
    V Študenti - AIS - Vstup do AIS = všetko funguje.

    peter369 je offline (nepripojený) peter369

    peter369