Zavrieť

Porady

Ubuntu a Windows

Dobrý deň. Potrebovala by som radu nejakého používateľa Ubuntu na malom 10 palcovom notebooku. Myslíte, že sa dá využívať naplno aj keď som študent, ak máme výukové materiály v MS Worde, budú sa mi v Ubuntu dať otvoriť, vytlačiť. atď. Momentálne mám v NT aj Windows aj Ubuntu, ale Ubuntu je nejaký pomalý. Môže to byť tým, že mám v malom nt 2 OS??? A v Ubuntu mi nefunguje internet (Firefox).

Ďakujem
jurajx1221 Dobrý den, chcel by som sa spýtať, mám UBUNTU 12,04 na netbooku ACER a ako ho mám preinštalovať na Windows XP? za radu moooc Dakujem prepáčte, ale mám prvýkrát netbook a som zvyknutý na windoows a kebyže mi poradíte presný postup, vám budem veľmi vďačný,
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kamowski je offline (nepripojený) kamowski

    kamowski
    to, že máš dualboot (windows aj linux) nie je príčinou. Problém bude skôr tam, že tieto netbooky majú nicmoc pocesory a niekedy "divný" hardware. Ak tam chceš mať ubuntu, zvol si nejakú staršiu verziu a najlepšie niektorú odľahčenú verziu (lubuntu, kubuntu) alebo od LinuxMintu 10 alebo 11 lxde, fxce. Najjednoduchšie je stiahnuť viac verzií, pomocou Unetbootin nahrať na flashdisk a vyskúšať. Dnes sú tieto distrá všetky LIVE
    Čo sa týka kompatibility Open alebo Libre Office vs MS Office, teraz sme si pokecali toť: