aschleyy
Nemecka cestovna kancelaria, cez ktorú som nikdy necestovala a zmluvu, ktorú uvádza v pohladavke som nikdy nevidela, si len jednoducho overila, ci som v danom hoteli ubytovana bola alebo nie. Ja som síce ubytovaná v danom hoteli bola, ale uplne cez inu CK v tom istom termine.
Tu je pes zakopaný! Oni totiž predbežnou objednávkou (zabúkovaním) "vytvorili" rezerváciu - viac ich nezaujíma, pretože
v danom termíne, v danom hoteli bola ubytovaná daná osoba - ostatné neskúmajú - podmienka rezervácie splnená (z ich strany).
Odoslať CK všetky dostupné doklady o tom, že áno, bolo ubytovanie v danom hoteli v danej dobe,
ale bez ich pričinenia, nakoľko CK si nesplnila svoju povinnosť - zaslať údaje pre prevod peňazí, i keď sa vyhovárajú na "poskytovateľa cesty"
ktorym mal byt NeckermannReisen. 22.6. som dostala e-mail opat od reisen.de, v ktorom bolo uvedene, ze mojmu poskytovatelovi nie je mozne poslat udaje e-mailom.
.
Ďalej im odpíš, že pokiaľ sa nevedeli spojiť s ním, mali skúšať sa spojiť s tebou.
Nakoľko však toto neuskutočnili, ty si dôvodne predpokladala, že objednávka sa nerealizuje a musela si využiť služby inej spoločnosti, ktorá ti zabezpečila zhodou okolností ubytovanie v tom istom hoteli.
Ďalej ich upozorni na fakt, že nie si im dlžná nič, nakoľko si ich služby vôbec nevyužila, žiadnu zmluvu si nepodpísala a teda si právne s nimi nebola v žiadnom obchodnom vzťahu (objednávka nie je obchod, je to predbežná zmluva).