zaso07 1 gramaticke a stylisticke chyby to beriem
2 vyrobna cena nieje irelevantna ako ja mozem vediet napr za aku cenu to vyrobi japonec alebo cinan ja som tam ratal z najvyssou vyrobnou cenou prototypu uz je na tom kdo to bude chciet robit za aku cenu si zozenie material tou cenou a vypoctom dávam len najavo že sa to bude dat vyrábať o dosť lacnejšie .
3 náklady su aj platy zamestnancov a ruozne iné položky ktoré sa nedajú vyrátať bez iných faktorov .
4 toto je irelevantne nikdy nevies ako dlho to bude trvat predal som uz vela ale malích vecí vychádzal som z mojich predošlích úspechov
5 tak nad touto pripomienkou sa musim zasmiat pri 15% percentnej úspešnosti to vychádza každy 249 občan ( poobný výmisel len výzorom neplní žiadnu funkciu má cenu 10 e predajnú a úspešnosť každý 29 človek to vlastní ) tak pri tomto sa reálne čísla tažko pocitaju ale samozrejme na môj osobný zdravotný stav a mojich susedov a ankety by bol percentualne o to aj 80 % záujem je to už len na každom ako sa rozhodne
6 beriem spisal som to za 2 hodky len ci by mal volakto záujem o vysoobrátkový tovar
7 hladám záujemcu predám nápad a chcem podiel zo zisku a to je bagatel oproti zárobkom nechcem sa zaoberat výrobou a distribúciou . ale nebudem o tom uvádzať nič bližšie aby som neuškodil sám sebe a aby ma nikto neobehol a neokopíroval nepripravím sa o možný zisk . Konkrétnu vec prezradím až na osobnom stretnutí zo záujemcom a poskitnem celú dokumentáciu a prototip ktomu po podpísaní určitých dokumentov o mlčanlivosti.
neber to prosim v zlom, len ako konstruktivnu kritiku, ja zelam aby ti to vyslo, mam rad ludi, ktori sa rozhodnu nieco robit a nie len nadavat ako im je zle... ale k veci
poznamkou o marketingu ustnym podanim som mal na mysli, ze jeho intenzitu ani dlzku nedokazes vobec ovplyvnit, marketing ustnym podanim sa mozes pokusit akurat posilnit (inym marketingom), ale urcite nestaci pri zavadzani vyrobku (hoci by to bol uplny prevrat vo svete - je to novinka, ludia tomu neveria len preto lebo to vidia v regali)... mas dve moznosti, bud rozpracujes navrh marketingoveho planu, kompletny, alebo nechas tuto polozku na vyrobcovi/investorovi/distributorovi a marketing ustnym podanim vypustis z dokumentacie
vsetky fixne aj variabilne naklady sa sice nedaju vypocitat a exaktne urcit, ale daju sa naprojektovat (tak ako si naprojektoval predajnost, tiez nie je zarucena)
pri vyrobnej cene by si sa mal snazit zistit lacnejsiu cestu, pochop ze pri kalkulacii zo spotrebitelskych cien to nikoho nezaujme
pokial chces relevantne udaje o tom, ci je o vyrobok zaujem, nepytaj sa susedov a rodiny, urob si komplexnejsi marketingovy prieskum
priamo do dokumentacie napis a navrhni sposob buducej spoluprace, co ocakavas od cloveka, ktoreho oslovujes (peniaze? vyrobu? riadenie? distribuciu?) a co mu za to ponukas (podiel v spolocnosti? fixny zisk? produkty zadarmo? prestiz?)
pokus sa do svojej dokumentacie zahrnut co najviac informacii, tak aby sa ta osoba pripadne mohla rozhodnut a aby ju to zaujalo, vo forme, v akej si to sem nahral to nikoho moc nezaujme (solidneho), ale vidno ze nad tym aspon premyslas a venoval si sa tomu
drzim palce urcite dalej a v pripade updatov kludne informuj