gratulujem.
ale jedna rada ak mas konkurenciu ktora je etablovana a velka aj financne typu napr. pixmania tak cenou nekonkuruj vzdy ta mozu porazit/skupit .A navyse takto si ziskas tych najproblematickejsich zakaznikov minimalny zisk, maximalne starosti. Radsej to vezmi cez ponukane sluzby - napr. chat, vlastne popisy, vlastne fotky a ostatne - zaciatky budu aj tak tazke ale da sa.
Cena ma byt postavena a tak aby z toho vyslo :
- reklama na nete -by si neverila ale bez nej to moc nefunguje taky eshop
- uctovanie - eshopy maju zvacsa vysoke naklady lebo vela faktur, ak to myslis vazne vyber si eshop system s moznostu dokupenia generovania pdf faktur a exportu/import do/z uctovneho/software
- nervne
na skladne napr zabere ti jednu miestnost v byte cez Vianoce je to zabava
- dopravne - tu pocitaj aj tvoj cas s vystavovanim faktur, pen.poukazok posty(uz len do konca roka),farbu to tlaciarne, papier, vyplnovy material (bublinkova folia, vzduchove balicky), krabicu/obalku, cas na poste - kuriery na zaciatok do 100ks/mesiac davaju tiez lepsie ceny nez cennikove
-iste % neprevzatych dobierok - tu platis dopravne aj naspat k tebe
-vrateny tovar v ramci zakonnej lehoty
-telefonaty smsky zakaznikom
- bankove poplatky
atd atd.
Moja rada skus sa specialozovat na nejaku uzsiu skupinu zakaznikov v ramci svojej tovarovaj ponuky lebo inac budes
len "presunovac krabic" za velmi maly zisk (aj ja som nim bol, skoro 1 rok financoval moje 'podnikanie' zo vl.vrecka)
Cize zabudni na "mesacne poslem 100balikov za 40 eur na jednom mam zisk 2 eura to budem mat aspon na pivo"
Normalna marza je nad 30% po zapocitani nakladov z toho sa uz da zit, len tazke je najst si rybnik kde su tvoji zakaznici, ale nie je to nemozne