Zavrieť

Porady

Statny prispevok na SZCO + zamestnanie?

Pred pol rokom som dostal prispevok na podnikanie. Biznis som si rozbehal, dokazem sa nim ako-tak uzivit, ale ako to uz byva, niektore veci pridu ked sa to najmenej hodi - pred tyzdnom som dostal vynikajucu ponuku na klasicky pracovny pomer (nie zivnost) nad ktorou velmi uvazujem - ale teraz mam v tom zmatok - keby pracujem ako klasicky zamestnanec a nadalej prevadzkujem zivnost popri zamestnani, je to porusenie pravidiel a musel by som vratit alikvotnu cast prispevku? Zivnost nechcem predcasne rusit, jednak by som musel vratit alikvotnu cast prispevku a okrem toho by som bol hlupy, kedze mi zaraba...

Dakujem za informacie, zrejme ze to je napisane dakde v zakonoch ale ja som to fakt nevedel najst...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    Treba sa držať dohody - ktorú si uzavrel s UPSVaR. Ak je tam napísané, že sa nesmieš zamestnať - tak v tom prípade by si porušil podmienky - a musel by si vrátiť príslušnú časť dotácie. (ale myslím si, že nič také tam nemáš)
    - vo viacerých témach je tu na Porade o tom písané - treba používať vyhľadávač

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    žiadne obmedzenie práce na pracovný pomer tam nie je

    qkx je offline (nepripojený) qkx

    qkx