Zavrieť

Porady

zmena ZI spolocnikom

Čaute poraďáci!
vo veľa príspevkoch na Porade ohľadom nového spoločníka vo firme ma mätie jedna vec: ak vstupuje do firmy nový spoločník, tak že sa navýši ZI o jeho vklad (nie prevodom OP), tak administratívne nie je predsa potreba robiť Zmluvu o prevode obchodného podielu, však?? Žiadny OP sa predsa nemení, len sa upisuje nový...
a stačí už len Návrh na zmenu zapísaných údajov, nová Spoloč. zmluva s novým spoločníkom, Ustanovenie konateľa a jeho podpisový vzor..



Vďaka sa odpovede, študujem teraz túto problematiku a tu je trochu zádrhel.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    peteriak je offline (nepripojený) peteriak

    peteriak
    dakujem.
    resp ma napadlo: pri pridaní nových predmetov č., treba do formulára napísať iba tie novo pridané, či úúplne všetky?

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    peteriak Pozri príspevok
    dakujem.
    resp ma napadlo: pri pridaní nových predmetov č., treba do formulára napísať iba tie novo pridané, či úúplne všetky?
    kolonky su rozdelene na "zapis" a "vymaz"
    novozapisovane predmety napisat do stlpca "zapis", uz zapisane zapisane uz su, takze sa nikam nepisu

    zmluva o prevode OP by byt nemala, ved ten podiel neexistuje, kym sa nevytvori a vytvori sa spol. zmluvou, kde je dany priamo novemu spolocnikovi.