Zavrieť

Porady

Cestovný príkaz

Ahojte poraďáci, chcem sa spýtať: Pracujem ako obchodný zástupca, denne absolvujem 3 obchodné stretnutia - každé v inom meste. Moja otázka znie: Musím do CP rozpísať podrobne všetky 3 cesty alebo môžem to zapísať hromadne ako jednu cestu?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    thomas2 je offline (nepripojený) thomas2

    som začínajúci živnostník, venujem sa zakladaniu nových trávnikov, regenerácii poškodených trávnikov, proste kompletnej trávnikovej agende ...viac thomas2
    Ako SZČO...

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    thomas2 Pozri príspevok
    Ako SZČO...
    Stačí keď uvedieš začiatok a koniec pracovnej cesty - podstatný údaj pre výpočet výšky stravného.

    thomas2 je offline (nepripojený) thomas2

    som začínajúci živnostník, venujem sa zakladaniu nových trávnikov, regenerácii poškodených trávnikov, proste kompletnej trávnikovej agende ...viac thomas2
    Ďakujem pekne za odpoveď...mám však ešte jednu otázku: Ako vykážem kilometre ktoré som najazdil? Spočítam všetky tri cesty a súčet zapíšem do CP?

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    thomas2 Pozri príspevok
    Ďakujem pekne za odpoveď...mám však ešte jednu otázku: Ako vykážem kilometre ktoré som najazdil? Spočítam všetky tri cesty a súčet zapíšem do CP?