Zavrieť

Porady

Reklamácia tovaru

Ahojte,chcela by som vedieť,ako to je s reklamovaním tovaru,pokiaľ predávajúci ukončil svoje podnikanie.Kúpila som vianočné osvetlenie,ktoré žiaľ prestalo po dvoch dňoch fungovať,písala som predávajúcemu,že chcem tovar reklamovať,no odpísal mi,že už nepodniká,pretože ukončil živnosť.Dakujem
Naposledy upravil DAJANKA81 : 13.01.13 at 17:28
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DAJANKA81 je offline (nepripojený) DAJANKA81

    DAJANKA81
    dakujem,ale tu nejde o zrušenie obchodu,kupovala som to cez bazos a dotyčný ukončil živnosť.

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Živnostník zodpovedá celým svojim majetkom, to znamená, že pokiaľ už jeho podnikanie zaniklo, aj naďalej platí, že uspokojiť vaše požiadavky je nútený zo súkromných zdrojov. Poslal by som mu uvedený tovar na reklamáciu na adresu, ktorú má uvedenú (alebo mal) v reklamačnom poriadku, resp. keď nevypátrate a on nechce povedať, tak následne na adresu sídla podľa živnostenskeho registra. A teda buď to vyrieši a vráti peniaze, alebo to budete riešiť inak. Obávam sa, že ale v tomto prípade Vám už pomôže len súdna cesta, lebo ani SOI asi nekontroluje nepodnikateľov (ich postup pri reklamáciách), čo sa týka Vášho prípadu.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.