Zavrieť

Porady

Reklamacna lehota

Zdravim,...viem ze je tu ohladom 30tich reklamacnych dnoch dost ale nenasiel som ci sa 30dni rata aj ked su sviatky a podobne..lebo dal som reklamovat notebook v decembri pred vianocami a 30 den je prave dnes..volal som do predajne a povedali mi ze boli sviatky takze sa to natahuje a podobne...podla mna by malo byt jedno ci su alebo nie su sviatky...ako to v skutocnosti je?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jerrek je offline (nepripojený) jerrek

    jerrek
    Je to 30 kalendárnych dní, čiže sviatok-nesviatok, dnes si mal dostať opravený alebo nový tovar (ten istý, alebo ak sa už nevyrába tak ekvivalent/lepší) alebo späť peniaze. Proste trvať na tom, aj keď sa predajca bude vyhovárať na sviatky, na dodávateľa, na reklamačné stredisko. Ale je to na tebe z akého si cesta a či ťa ľahko neodbijú.
    Naposledy upravil jerrek : 16.01.13 at 18:16

    jerrek je offline (nepripojený) jerrek

    jerrek
    No keď si to tam odniesol 18. 12. tak 30. deň je až zajtra. Deň ktorý to tam prinesieš sa neráta. Ale to by si mal mať napísané v reklamačnom liste, že kedy budeš mať reklamáciu vybavenú. Predajca je povinný ti v prípade reklamácie dať potvrdenie, ktoré sa navyše podpisuje.
    V prípade, že by ti reklamáciu neuznali, tiež to musia stihnúť do 30 dní a musí to byť priamo na základe posudku technika, nemôže ti to po 30 dňoch neuznať predajca. A po uplynutí tejto lehoty a o chybe pojednáva ako o neodstrániteľnej, takže zajtra máš právo žiadať nový tovar alebo peniaze.

    jerrek je offline (nepripojený) jerrek

    jerrek
    Ak je nejaký relevantný dôvod prečo ti reklamáciu môžu vybaviť až neskôr (napr. že očakávajú prostredníctvom kuriéra zaslaný tovar z reklamácie) tak je to, myslím si, v poriadku, ale tak či tak zajtra kým zavrú to musíš mať doriešené. Ale to asi by si vedel už dnes keby taký dôvod bol. Takže proste tam choď keď to bude tebe vyhovovať.
    Vdaka, a rata sa to prave odo dna kedy som ho tam dal, alebo az od nasledujuceho dna? Notebook som im dal do predajne 18.12.2012 a 30. den je dnes ak sa to rata odo doby prevzatia..a este jedna drobnost..rata sa tato lehota aj ked mi notebook pride s odpovedou ze reklamacia nebola uznana?
    misoft Začína sa následujúci deň po prevzatí - počítanie.
    A zajtra maju cas do konca ich otvaracich hodin? Ci tam mozem dojst rano alebo musim az vecer..Dakujem inac pekne za rady
    No ono je to predajna Asus river park v BA..a oni ten notas poslali do asus-u v Česku..tak ked je v Česku vybavena v 30tich dnoch, ale mne dojde neskor do ba tak toe v poriadku?

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Zajtrajší deň majú celý na to, aby ťa kontaktovali - poslali ti doporučený list, prípadne iný preukázateľný dokument. Išiel by som tam v piatok hneď ráno, že je 1 deň po lehote a žiadal vrátenie peňazí, pokiaľ tam ten noťas nebude aj s vyjadrením.

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Môžeš žiadať, otázka je čo ti na to povedia, lebo list ti môžu poslať hoc aj večer pokiaľ sú napr v nejakom nákupnom centre kde je dlho otvorená pošta
    Co meni ten list kt mi poslu? Zajtra je posledny den v ktory to ma byt vybavene..myslis to tak ze mi zajtra vecer poslu list ze toe u nich v predajni a mam si dojst po to? V tom pripade co keby som dosiel do predajne pred koncom otvaracich hodin?

    freddy87 je offline (nepripojený) freddy87

    freddy87
    Môžeš, v tomto prípade, to nič na tom nemení. Podstatné, je že stále to je také kolísavé, proste majú doklad a povedia, že si tam nebol , takže v každom prípade urob ako uznáš za vhodné, a nezabudni napísať, ako sa to vyriešilo, držíme palce
    Toe dobry hnus..ale aj tak zajtra ked tam dojdem, neplanujem odist bez notebooku alebo bez penazi..ak ma vyzenu tak najskor budem volat na SOI. Dam teda vediet, ale myslim si ze sa budu vyhovarat na rozne veci a hlavne ze nato maju pravo..neviem ako mam potom reagovat, lebo zakony nepoznam..v kazdom pripade ale budem volat SOI ..

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor

    http://www.vzory-zmluv-zadarmo.sk/ochrana-spotrebite-a/spory/
    tu najdeš vzor žiadosti pri reklamácii tovaru,
    zadaj do guglu a najdeš podf dokument SOI - UPLATNENIE REKLAMÁCIE PRI KÚPE TOVARU OD 1.11.2008 -
    Naposledy upravil viktorviktor : 17.01.13 at 13:32
    No takze, dnes som tam bol a zacali ze vsak boli sviatky a podobne..potom pol hodinu volal a nakoniec mi povedal, ze mam doniest nabijacku a papiere a zajtra rano mi da peniaze..ze toe este v cechach a cakaju na nahradnu suciastku..takze zajtra by som mal byt spokojny ak nie, dam vediet volal aj kvoli peniazom..aby ich zajtra mal na pokladni..takze vdaka moc za rady (:

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.