Zavrieť

Porady

Začínajúce vrásky .. ako proti nim bojovať?

Ahojte, viem že to bude znieť blbo že práve chlap sa pýta na vrásky, ale sakra, neznášam stranutie a neznášam vrásky.
na čele mám 1 vrásku taká podlhovastá, už ju aj celkom vidno a tak isto aj pod očami také akoby čiaročky.. v tomto som laik.

googlil som, same vichy a podobne kremiky.. neviem či to má zmysel do tejto kozmetiky investovať. Akurát sem tam sa po holení natriem klasickou mastnou indulonou, lenže či to má nejaký efekt, veľmi nebadám.

Niečo neporadíte, kočky? ako to, že ste stále mladé a pekné?
ako bojovať proti vráskam?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    kom0dus Pozri príspevok
    hm.. a tým že som sa dal na dietu a zo skoro 100kg som šiel dole na 70kg od cca augusta 2012.. čiže to môže byť aj nedostatočnou stravou?
    však čo taký ksicht potrebuje? vodu má ráno a večer keď sa umývam, sem tam nejaký vitamín C..

    no nič, ostanem pri tej indulone iniverzál
    ale keby ste mali nejaké rady, sem s nimi! dakujem
    Bude to tým schudnutím, lebo keď pozrieš na ženy, vždy tá tučnejšia má menej vrások. Všetky vychudnuté špagetky sú vráskavé a pokrčené. Tuk tie vrásky vyhladí a vyplní. Ale kašli na to a buď rád, že si sa zbavil nadbytočných kíl. O pár rôčkov ti to bude jedno. A k tomu schudnutiu blahoželám, vynikajúci výkon