Zavrieť

Porady

Reklamácia v UPC

Dobrý deň,

spoločnosť UPC BROADBAND SK, mi na vyúčtovaní vyúčtovala podľa môjho názoru vymyslenú sumu za telefón. Operátorka ich zákazníckeho strediska mi povedala, že si musím podať písomnú žiadosť o prešetrenie. Odpoveď na moju žiadosť bola, že ak si to chcem zistiť musím im zaplatiť 4 eurá za vystavenie podrobného výpisu hovorov.

Moja otázka preto znie, či postupuje UPC v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa, keďže sa jedná o reklamáciu vyúčtovania za poskytnuté služby? Nerozumiem zmyslu toho, prečo mám platiť 4 eurá za niečo, čo nie je moja chyba.

Za odpovede vopred ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Standardny postup telefonych operatorov ....
    Mozes nanajvys ziadat spat 4 EUR, ak im dokazes, ze ich fakturacia nebola v poriadku.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.