Zavrieť

Porady

uznateľný výdavok

Prosím o váš názor:
Klientka je SZČO, ktorá nemá kanceláriu. Pracuje ako maklér, denne veľa cestuje autom zaradeným do podnikania. Má zaplatenú cestnú daň. Môže si uplatniť výdavok vo výške 24000,- za rok (vo štvrťročných splátkach) na nákup čistiacich prostriedkov na umývanie MV?
Ďakujem za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    Marianna01
    Prosím o váš názor:
    Klientka je SZČO, ktorá nemá kanceláriu. Pracuje ako maklér, denne veľa cestuje autom zaradeným do podnikania. Má zaplatenú cestnú daň. Môže si uplatniť výdavok vo výške 24000,- za rok (vo štvrťročných splátkach) na nákup čistiacich prostriedkov na umývanie MV?
    Ďakujem za odpovede
    To nie je veľa keby každý týždeň 1x chodila do umyvárky s autom za 150,- Sk tak si to prepočítaj .

    Vieš nie je to zakázané , ale podľa môjho názoru ak Ti poviem pravdu , je to veľmi prehnané . Zodpovednosť preberá na seba .Jej rozhodnutie je dôležité .

    Manual je offline (nepripojený) Manual

    Manual
    Zita5
    To nie je veľa keby každý týždeň 1x chodila do umyvárky s autom za 150,- Sk tak si to prepočítaj .