Zavrieť

Porady

Jedna položka z uhradenej objednávky nie je na sklade

Ako vyriešiť nasledujúcu situáciu?

Zákazníčka si u nás v eshope objednala tovar - 4 položky, ktorý okamžite uhradila. Jedna položka však nieje skladom a ani u dodávateľa. Teda jej budem faktúrovať len tri. Ako jej vrátim platbu? Je potrebné vystaviť nejaký doklad? Aký? Keďže uhrádzala tovar NIE na základe faktúry, ale len objednávky, tak nemôžem stornovať niečo čo neexistuje.

Alebo mám vytvoriť faktúru so všetkými položkami, potom jednu stornovať a tak vrátiť danú čiastku?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ego.mc je offline (nepripojený) ego.mc

    ? ego.mc
    Vystavíte faktúru na skutočne dodaný tovar, v nej uvediete zaplatený preddavok a rozdiel hodnoty tovaru a zaplateného preddavku. Takže výsledná suma bude záporná a tú vrátite.

    Jedna položka z uhradenej objednávky nie je na sklade

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.