Zavrieť

Porady

Daňové priznanie brigádnika a zároveň živnostníka

Som študentka a za rok 2012 som u viacerých zamestnávateľov som dokopy mala príjem 4173€. Zároveň som bola pol roka živnostníčkou s celkovým príjmom 1618 €. Ako mám teraz podať daňové priznanie? Mám ešte nejakú šancu, že mi daň vrátia alebo budem mať nedoplatok?
Ďakujem veľmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Musíš podať DP typu B. Podľa zadania otázky vôbec tomu nerozumieš, odporúčam obrátiť sa na nejakú účtovníčku.
    Alebo si stiahni e-dane zo stránky drsr.sk a skús si DP vyplniť sama.
    Dala si málo údajov, takže ti nevieme ani orientačne povedať, aký bude výsledok.
    Príjmy zo zamestnania: 4173
    Odvody zo zamestnania: ?
    Suma zrazenej dane: ?
    Príjmy zo živnosti: 1618
    Dedukujem, že si chceš uplatniť výdavky 40%,
    ale chýba údaj, či si si platila zdrav.poi., ak si náhodou nebola študentkou celý rok.
    Naposledy upravil kn-alka : 27.02.13 at 18:54

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Podľa týchto údajov by sa ti mala vrátiť daň 508,70 €

    ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

    ewita888
    ivuska24 Pozri príspevok