Zavrieť

Porady

Vrátenie daní študentom - nepriznal som všetky príjmy...vrátia mi dane z priznaných?

NO, vec sa má tak...som študent a podal som danove priznanie, v ktorom ziadam o vratenie dani za rok 2012. Problém je v tom, že som do danového priznania uviedol iba jednu brigádu...tú v ktorej som odviedol najviac daní. Teraz v marci mi prišli potvrdenia o preddavkoch na daň z brigád, na ktoré som zabudol, a ktoré sú dosť zanedbateľné...jednoducho ma zaujíma, či skutočnosť, že som v daňovom priznaní neuviedol zabudnuté príjmy (ale z ktorých som dane zaplatil, a nežiadam ich späť) môže ohroziť vrátenie daní, o ktoré som reálne požiadal...uff, vyčerpávajúce...ďakujem za odpovede!!!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    kalabas Pozri príspevok