Zdravim,
momentalne sa venujem tvorbe svojho e-shopu. Primarne sa bude jedna o ponuku pre slovensky a cesky trh, ale kedze sa mi ozyvaju aj zakaznici z inych krajin sveta ( prevazne Europa), rada by som sa spytala ako by ste riesili nasledujuci problem: tovar je objednavany zo zahranicia ( Cina, USA, UK), ak si povedzme tovar objedna zakaznicka ja neviem z Portugalska, nema zmysel si to napr. z Ciny zasielat na Slovensko a potom zasa do Portugalska, alebo ano? Hodila by sa mi nejaka medzistanica, kde mi to pekne ako out source skontroluju prebalia, napisu inu adresu odosielatela a odsolu zakaznikovi. Volili by ste tuto cestu? Ake mate skusenosti s prenajmom schranok v UK ci USA - oplati sa to?? Nenapada ma ziadna ina dalsia metoda, ako zabezpecit odosielanie mojho tovaru do roznych krajin. Najjednoduchsie by to bolo priamo od dodavatela, ale nechcem samozrejme aby tovar chodil konecnemu zakaznikovi z cudzej/ dodavatelovej adresy ja enviem z Cinya zaroven chcem aby ten tovar logicky predtym ako pride k zakaznikovi niekto skontroloval, popripade do balicka nieco vlozil ( fakturu, kupon zlavovy atd.) . Zaroven ma napadlo ze ak by som mala nejaku shcranku napr. v Cine , dalo by sa to aj odtial rovno poslat zakaznikovi , ale neviem ci to nei je prilis komplikovane a doveryhodne. Zaroven, faktura staci elektronicka? alebo je lepsie ju prikladat k baliku? Dakujem velmi pekne za kazdu radu!!!!!
Pre zhrnutie: Ako zabezpecit co najlacnejsiu a najrychlejsiu dopravu tovaru prichadzajuceho zo zahranicia zakaznikom v zahranici do roznych krajin?