Zavrieť

Porady

Živnostník prvá faktúra

Včera (16.4) som si vybavil živnosť a mám len IČO zatiaľ.
Môžem aj tak vystaviť faktúru za svoje služby? Som programátor.
A čo všetko by mala moje faktúra obsahovať ?
​Nenašli by ste nejaký vzor respektíve vhodný software ?

​Ďakujem za pomoc Németh
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    môžeš vystaviť faktúru. Nezabudni sa však prihlásiť aj na DÚ, aj s uvedením čísla účtu, ktoré budeš používať pri svojich príjmoch a výdavkoch. Z DÚ dostaneš DIČ.
    na nete je faktúúúúúr - programátor nevie použiť uja gooogla?

    https://www.google.sk/search?output=...EeaL4gTi44HwBg

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Buď si istý, že nie si platca DPH

    Na platcu DPH sa musíš sám prihlásiť, ak ním chceš byť dobrovoľne.
    Musíš si sledovať obrat, lebo:

    Daň z pridanej hodnoty
    § 4