Zavrieť

Porady

Výpočet mzdy predavačky vo večierke

Ahojte, prosím Vás, ak vo večierke, ktorá je otvorená denne od 6.00 hod. do 21.00 hod. aj cez víkendy pracujú na striedačku 2 predavačky, ako by som mala správne vypočítať mzdu? Cez víkendy im počítam nadčasy? Ďakujem za každú radu.
4 komentárov     zbaliť
ivka70 A aku maju tyzdennu pracovnu dobu definovanu v prac. zmluve?
A ako maju organizovane pracovne zmeny?
Maju rovnomerne alebo nerovnomerne rozlozeny prac. cas?

Nie vzdy musi byt vikend nadcasom, nadcas je vtedy, ak pracuju nad ramec planovaneho pracovneho kalendara .....
mondes Tak cez týždeň robia na smeny a cez víkend v sobotu jedna a v nedeľu druhá.
avalik cez vikendy pracuju po 15 hodin??? a ako je rieseny nepretrzity odpocinok v tyzdni? dovolenky PN? na takuto prevadzkovu dobu potrebuje zamestnavatel 3 predavacky.
mondes Neviem presne, ako robia cez víkendy. Totižto ide o to, že u nás otvorili obchod večierku a dnes som tam bola na nákup a kedže som začiatočník v mzdách, tak mi len tak v tom obchode preletelo hlavou, že ako by sa im asi počítala mzda, keď pracujú jedna od rána do obeda a druhá od obeda do 20,00 hod. Vikendy presne neviem, ako majú podelené. Mňa to len tak čisto teoreticky zaujíma, že ak by som mala robiť mzdy nejakej večierke, na čo by som nemala zabúdať.:-). A na základe Vašich podotázok už mám v tom celkom jasno.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!