Zavrieť

Porady

Vratia mi dan z brigady ked som student konciaceho rocnika na VS?

Chcel by som sa opytat, ci mi vratia dan z brigady ked zarobim na nej cca 200e.Problem je ale ten ze som tretiakom na VS a potrvdenie o studovani na skole mam len do konca juna. Na brigadu odchadzam zaciatkom jula. Dakujem za odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Kedy sa vysokoskolaci naucia, ze vratenie dani nema nic spolocne so studiom na VS?
    Narok na vratenie dane ma kazdy, kto podla danoveho priznania odviedol viac dani ako by musel uplatnenim si nezdanitelneho minima. Kedze nezd. minimum sa uplatnuje za cely rok (mesacne len zalohovo) zvycajne ten preplatok vyjde tomu, kto nepracoval cely rok, ale len jeho cast.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Ak podpíšeš vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov, pri mesačnom príjme 200€ ti žiadnu daň nestrhnú, teda ti nebudú mať čo vracať. Potvrdenie o návšteve školy za tretí ročník platí do konca oktobra. Ak by tvoj mesačný príjem neprekročil 155€ a budeš pracovať na dohodu o brig. práci študenta, môžeš u zamestnávatela podpísať aj odvodové zvýhodnenie.
    10 komentáre - rozbaľ     zbaliť