Závisí hlavne čoho sa anylýzy týka a akú máte predsatvu, teda vedenie čo všetko tam chce mať.... malo by tam byť všetko čo sa na tej konkrétnej zákazke robilo, teda materiál, mzdové náklady, réžiu spoločnosti, dopravné náklady a pod., čo všetko tam patrí. Nahadzuješ všetky náklady a tiež všetky výnosy k tej ktorej zákazke. Prakticky sa to dá sledovať aj v softe, alebo vytvorením jednoduchého exelu, ktorý si vieš priebežne dopĺňať. Ak máte ale veľa zákazok, môže sa stať, že na to firma bude potrebovať komplet jedného človeka. Videla by som to lepšie sledovať cez analytiku v softe, ale to veľa krát nejde tak ako človek chce. Môj jeden klinet si to robí veľmi jednoducho a to tak: že do každého dokladu, ktorý súvisí s tou ktorou zákazkou vpisuje jej číslo (ak soft nepovolí tak napr. aj do poznámky), a na konci mesiaca doplní mzdové, dopravné a režijné náklady pomernou čsaťou. Nie je to úplne presné, ale zrejme najjednoduchší spôsob.