Zavrieť

Porady

NTB pre študentov

Zdravím,
prosím poradiť pri výbere NTB pre študentov. Jeden ma 14 rokov-8.ročník a druhý 10rokov-5.ročník.
Malo by sa na nich hrať aj nejaké hry.
Ďakujem.
3 komentárov     zbaliť
erik555 Co to znamena nejake hry??? To je tak siroky pojem, ze az!!! A notebook na hranie novych hier nie je vhodny oproti PC....vidim, ze ani max. suma za jeden NTB nie je uvedena, tak sa tu poradaci nevedia coho drzat. Lebo ked uz notebook na hranie, tak taky aj vyse 1000€ Takze keby bola uvedena maximalna suma NTB, tak by sa v tej cenovej kategorii dalo nieco vybrat!
ivka70 ja som si myslela, ze studenti su az od strednej skoly a dovtedy su u nas ziaci .....
19empty19 Raz sa nás profesorka spýtala, kto je študent a automaticky na strednej škole sme odpovedali, že my. Odpovedala, že nie, lebo po novom sú študenti len vysokoškoláci. A ja že som študent :-D.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Fero11 je offline (nepripojený) Fero11

    Fero11
    Kup im stolovy pocitac a bude to lacnejsie a o rok ta nebudu otravovat, ze maju slabu grafiku na tu alebo onu hru. Pekne pojdu na brigadu a zarobia si na novu. V inom pripade by potrebovali novy NTB

    19empty19 je offline (nepripojený) 19empty19

    19empty19