Zavrieť

Porady

Prava tehotnej na vysokej skole

Dobry den, vedel by mi niekto poradit ake prava maju tehotne na vysokej skole? Som studentkou 5 rocnika externou formou s tym, ze skolu mame kazdu sobotu. Termin porodu je koniec novembra avsak porod sa neda presne naplanovat, preto neviem, ci jednu celu sobotu nebudem musiet vynechat. Na skole mi povedali, ze konzultacie su povinne a ked ich neabsolvujem, vyucujuci ma nepripusti ku skuske. Ma na to pravo aj ked budem mat lekarom potvrdene ze som mala porod? Alebo je to na kazdej skole ine? Podmienky tehotnych u zamestnavatela su definovane, ale co sa tyka studentiek tak to nikde neviem najst. Dakujem pekne za kazdu radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    tehotne mozu poziadat o individualny studijny plan, kde je nutne absolvovat len urcity pocet vyuc.hodin. Ostatne je samostudium. Treba si to ozrejmit na studijnom oddeleni prislusnej fakulty.

    Janiela je offline (nepripojený) Janiela

    jednoduchý človek, ako ostatní ...viac Janiela
    mala by si sa dohodnúť na študijnom, resp. prezrieť si študijný poriadok, alebo priamo so skúšajúcim, na niektorých školách sa prednášky dajú nahradiť - napr absolvovať spolu s dennými a pod

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik