Zavrieť

Porady

ukoncenie studia na vysokej skole a szco

Zdravim vsetkych ! Mam nasledujucu otazku:

Pocas mojho studia na VS som si zalozil zivnost, no uz nejaky ten rok ubehol a ja teraz v juni koncim. Mam preto nasledujuce otazky:

1. Odkedy po "odstatnicovani" prestavam byt studentom VS? Statnice su 10.6.2009

2. Kedy mam ist nahlasit zmenu do Zdravotnej a Socialnej poistovne?

3. Odkedy budem platit poplatky spojene s tym, ze uz niesom student do Zdravotnej a Socialnej poistovne?

Dakujem za odpovede
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Nerghal Pozri príspevok
    Zdravim vsetkych ! Mam nasledujucu otazku:

    Pocas mojho studia na VS som si zalozil zivnost, no uz nejaky ten rok ubehol a ja teraz v juni koncim. Mam preto nasledujuce otazky:

    1. Odkedy po "odstatnicovani" prestavam byt studentom VS? Statnice su 10.6.2009. Štatút študenta končí štátnou skúškou.

    2. Kedy mam ist nahlasit zmenu do Zdravotnej a Socialnej poistovne?Do zdr.poisťovne zmenu treba nahlásiť do 8 kal. dní.