Zavrieť

Porady

SRO -> 0 zamestnancov = 0 odvodov

Som študent VŠ, chcem si založiť s.r.o (prípadne odkúpiť redy-made). Ale nechcem platiť odvody. Mám web kde predávam software, ktorý vytvorím.

Ak teda moja s.r.o. nebude mať zamestnancov, a prípadne si len nakonci roka "rozdelím" dividendy alebo niečo, tak nemusím platiť žiadne odvody?

//NOVE//

Ak nechcem poberat mzdu, budem len konatelom, musim mat plat? Mozem vypisovat a vystavovat faktury? A ine ukony s fungovanim SRO?

Ako to funguje, ako to spraviť? Ďakujem
Naposledy upravil damien11 : 17.09.13 at 10:48
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    nemusis mat zamestnancov
    z vyplateneho podielu na zisku (dividend) zaplatis zdravotne odvody 14 %
    vyplata je mozna az po skonceni roka - uzavierke
    8 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    damien11 Ďakujem veľmi pekne, lebo som našiel len prady z roku 2008 - 2010. A keď nebude mať zamestnancov, vytváranie faktúr a rozhodovanie, to ako funguje?
    Som len teoretik a na škole nás učili ako to má byť, nie ako sa to reálne dá robiť