Zavrieť

Porady

Danove priznanie studentka

Prosim Vas mozete mi poradit ci mam podavat danove priznanie ak som tento rok ako studentka robila na Zmluvu o brigadnickej praci studentov u jedneho zamestnavatela a popri tom som robila sprostredkovanie II. piliera DSS a moje prijmy boli nejakych 39000,- ? A v pripade ked nemusim to danove priznanie podavat ci aspon si mam dat spravit rocne zuctovanie u zamestnavatela. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    DanielaSL je offline (nepripojený) DanielaSL

    Mama troch dospelých detí DanielaSL
    Ako sprostredkovateľ si mala aj pridelené DIČ? Lebo v tom prípade by ti nemohol zamestnávateľ urobiť ročné zúčtovanie dane. Mimochodom už je aj neskoro o požiadanie. Mala si u zamestnávateľa podpísané uplatnenie odpočitateľnej položky? Ak nie , tak by bolo najlepšie pre teba urobiť si DP , aby sa ti preddavková daň odvedená zamestnávateľom vrátila. Ak si však mala , tak nemusíš robiť DP, lebo tvoj príjem nebol väčší ako 43.968,-Sk.

    Johanka je offline (nepripojený) Johanka

    Johanka
    Nemusíš podávať daňové priznanie, nakoľko Tvoje príjmy za rok 2005 neboli vyššie ako 1/2 nezdaniteľnej časti základu dane ( 1/2 z 87.936 Sk) -§ 32 ods.1 Zákona o dani z príjmov.
    Ročné zúčtovanie Ti už zamestnávateľ neurobí, lehota na podanie žiadosti bola 15.2.2006.