Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Výrobcovia sa nahánajú jak blázni za čo najmenšou spotrebou a čo najnižšími emisiamy pri čo najlepšom možnom využiťí paliva, keby toto fungovalo tak to si piš že by to bolo v každom aute.
No leda že by si bol výhradním vlastníkom patentu a ani za boha ho nechceš nikomu predať. Boli a sú aj iné spôsoby na zniženie spotreby ale vždy sa to prejavý znížením výkonu a to si môžeš rovno kupiť auto z menšim výkonom a nižšou spotrebou.
Do ankety sa nemôžem zapojiť pretože tam chýba možnosť - ano počul a je to hovadina.
niekedy dávali také turbínky pod KARBURÁTOR ,opakujem pod karburátor ,
na zníženie spotreby
ale fungovalo to iba u tých najprimitívnejších karburátorov,kde sa benzín doslova
VALIL do sania potokom
na karburátore OZON to veľku usporu neurobilo....
Ano ale aj pri tomto platilo to čo som písal hore, znížilo to sice nepatrne spotrebu ale ubralo výkon vo vysokích otáčkach a to docela dosť.Je to predsa len prekážka v sacom potrubí a spomaluje prietok zmesi.Fakt je že komu ide naozaj hlavne o spotrebu ten ubytok výkonu akceptuje.No ja som sa vždy snažil o pravý opak, takže turbínka putovala po vyskúšaní rovno do koša.