Zavrieť

Porady

Nezamestnanec a syn

Prajem dobrý deň

Som študent, ktorý si popri štúdiu chce privyrobiť, no po rozhovore s otcom ktorý je nezamestnaný nastala dilema.

Otec je vedený na úrade práce ako nezamestnaný čiže musí hlásiť každý prijem. Ja by som firmou podpísal dohodu o vykonaní diela (programujem web stranky) čiže môj príjem by bol podľa toho ako sa dohodneme a nie pravidelne.

Môj problém spočíva v tom či musí otec hlásiť aj tento môj príjem keďže žijeme v 1 domácnosti a nemám ešte 18.

Vopred ďakujem za rady, s pozdravom.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    Ak otec poberá dávky v hmotnej núdzi, tak sa skúma aj tvoj príjem. Ak nepoberá, lebo mama zarobí peniaze tak ty si môžeš zarobiť.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    fisherko06 Ide o socialnu dávku nie dávku v hmotnej núdzi.
    Katy a R a aká to je dávka? upresni.
    fisherko06 jej výšku ? alebo ako upresni? ... otec mi povedal že poberá sociálnu dávku.
    ešte by som doplnil že žijem iba s otcom (naši sú rozvedený)
    Katy a R no nevieme - že akú sociálnu dávku. nejakú štátnu sociálnu dávku, čo platí UPSVaR, alebo dávku zo SP .. to môže byť hocičo - dôchodková dávka, dávka v nezamestnanosti, nemocenské ... nemáme zázračnú guľu? Tiež som predpokladala, že poberá dávku v hmotnej núdzi...