Dobrý deň
chcel by som sa informovať či servis môže ma nútiť na kúpu LCD panelu?
"Pokazil" sa mi notebook, nefungoval LCD display.
Tak som si našiel oficiálny servis pre danú značku a mailom informoval o ceny dielu a práce.
Ponúkli mi originálny a náhradný. Zvolil som si originály a objednal.
Text objednávky:
"Chcel by som u Vás objednať originálny LCD panel od ASUSu 18G241730502Q - LCD TFT 17.3 FHD GLARE LED(A+) a servisnú výmenu."
Objednávku podmienili zaslaným NTB do servisu, vraj keď dorazí notebook objednajú. Notebook prevzali a objednali diel.
Dnes ma kontaktoval servisný technik že pôvodný display je plne funkčný a či chcem aj tak tú výmenu. Som im povedal že nie, ak je funkčný nech mi pošlú späť iba NTB a uhradím im servisnú prácu. Technik trvá na tom že musím uhradiť aj nový LCD panel keďže som si ho objednal cez mail. Pošle mi to spolu na dobierku s notebookom.
Môžem odstúpiť od objednávky? Môže ma nútiť aby som kúpil aj ten LCD panel? Mám previazať a uhradiť dobierku a následne im poslať späť LCD panel?
Objednávku som realizoval ako živnostník, no ale asi by som mohol ešte požiadať aby mi to poslali ako fyzickej osobe - ak mi to pomôže
Vopred ďakujem