Dobrý deň,
Pri objednávke e-mailom by správa od zákazníka mala obsahovať prehlásenie zákazníka, že sa zoznámil s Vašim podmienkami spracovania osobných údajov a že za daných podmienok súhlasí so spracovaním osobných údajov.
Podmienky, s ktorými sa takto oboznámil, by mali obsahovať všetky informácie podľa § 15 ods. 1.
Ostáva otvorená otázka, ako sa k ním dostane - mohla by to byť napríklad príloha Vášho ponukového e-mailu. Alebo link na nejaký "zadarmistický" portál. (Plus inštrukcia, že má text "preklopiť" do svojej objednávkovej správy.)
Súhlas musí byť hodnoverne preukázateľný, nie je povedané, že by musel byť písomný. Pre potrebu e-shopv za bežne považuje za preukázateľný súhlas aj zakliknutie, ak je popísané v dokumentácii aplikácie. Súhlas formou e-mailu sa tiež bežne považuje za hodnoverný.
Pri telefonickej objednávke nie je reálna šanca získať súhlas, pokiaľ si nemáte zaznamenávať hovory. To ale osobitná téma.