Zavrieť

Porady

Ak pracujem ako živnostník a zároveň som aj zamestnanec na trvalý pracovný pomer (TPP) ako je to s daňou z príjmu.

Dobrý deň, na TPP mi vyšla hrubá mzda na 921 eur za 10 mesiacov, pri odvádzani do socialnej poisťovne aj zdravotnej a aj daň sa mi sťahuje mesačne. Zároveň aj podnikám na živnosť a tam som mal ročý príjem 3725 eur, pričom prvý rok som oslobodený od socialky a od zdravotnej p. mi príde vyúčtovanie. Chcel by som vedieť koľko peňazý budem musieť zaplatiť ako daň z príjmu pri živnosti zo sumy 3725 eur. Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Tvoje príjmy nie sú len zo živnosti ale aj zo zamestnania, takže ak podáš DP typu B, podáš ho zo všetkých príjmov spolu, 3725+921.. Samozrejme, ak si nemal aj iné.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    jajkoo Ano to viem, len by som rád vedel či budem platiť daň z príjmu zo živnosti a ak ano aku vysokú? resp. ak my zamestnávetel odčítáva daň z príjmu či budem nieco doplácať, alebo nie.
    veronikasad Zo živnosti vedieš účtovníctvo, alebo si uplatňuješ paušálne výdavky ? Odkedy podnikáš (dátum) ?
    jajkoo Žiadne výdavky nebudem mať, to je suma ktora bude zdanovana a podnikám od 12.2. 2013
      zbaliť

    Ak pracujem ako živnostník a zároveň som aj zamestnanec na trvalý pracovný pomer (TPP) ako je to s daňou z príjmu.