Zavrieť

Porady

Reklamácia

Dobrý deň, potrebovala by som poradiť. Akou formou je predávajúci informovať o spôsobe vybavenia reklamácií. Tvrdí, že mi telefonoval a vraj sme nebrali telefón / my sme si však neprijatý hovor nenašli/, podľa nás mal posledný deň /v rámci tých 30 dní/ zaslať oznámenie o tom , že daná reklamácia bola alebo nebola uznaná. Ďakujem za rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

    mám svoj svet Peggynka
    Mne prišla SMS,že sa mám dostaviť na predajňu.V minulosti som to praktizovala tak,že som si 31.deň išla na predajňu s reklamačným listom po peniaze-nekompromisne ! Ani raz to nemali doriešené za tých 30 dní.
    Naposledy upravil Peggynka : 28.01.14 at 17:35

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.