Zavrieť

Porady

zmeškané školenie

Objednala som si a zaplatila školenie. Z objektívnych dôvodov som ho zmeškala a nezúčastnila som sa ho..... Volala som poskytovateľovi školenia, že uvedené školenie nestíham asi 30 minút po jeho začatí.... Oznámil mi, že mi pošle materiály a môžem si pozrieť videoškolenie zdarma (to bolo súčasťou balíka).... ja som však potrebovala byť na školení, pretože som potrebovala riešiť konkrétne problémy.... moja skúsenosť s videoškolením nie je až taká dobrá (radšej si prečítam infomácie ako pozerám).... nie mojou vinou som prišla takmer o 70 EUR, čo nie je až taká malá suma.....
aké máte skúsenosti s usporiadateľmi v takomto prípade?

Ja som zatiaľ mala len jednu skúsenosť a to vtedy, keď kolegyňa zabudla ísť na školenie.... veľmi nás vtedy potešilo, že poskytli náhradný termín .....
Usporiadat
Mila123 Mila123

Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

chodím často a rada na školenia, v utorok idem na OOÚ a spoločnosť má v objednávke napísané, že zaplatené školenie poplatok nevracia, že je potrebné poslať náhradu.....

a keď chodím na Draka, spoločnosť má napísané , že do 3 dní pred začiatkom poplatok vráti.....

byť na tvojom mieste som rada, že si dostala materiály a videoškolenie, pretože aj keď to bola objektívna príčina meškania/ nezúčastnenia nič, žiadnu náhradu si nemusela dostať
2 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
1. To kvoli 30 minutam si ho zrusila uplne, aj ked Ti na tom zalezalo a potrebovala si riesit konkretne problemy?
2. Organizatorovi si obsadila miesto, takze niet divu, ze ho chce mat zaplatene.
3. Obavam sa ze si o skolenie prisla vylucne svojou vinou, Organizator predsa nemoze niest nasledky konania tretej strany, ktora Ti znemoznila prist na skolenie.
2 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

JAJA11
Objednala som si a zaplatila školenie. Z objektívnych dôvodov som ho zmeškala a nezúčastnila som sa ho..... Volala som poskytovateľovi školenia, že uvedené školenie nestíham asi 30 minút po jeho začatí.... Oznámil mi, že mi pošle materiály a môžem si pozrieť videoškolenie zdarma (to bolo súčasťou balíka).... ja som však potrebovala byť na školení, pretože som potrebovala riešiť konkrétne problémy.... moja skúsenosť s videoškolením nie je až taká dobrá (radšej si prečítam infomácie ako pozerám).... nie mojou vinou som prišla takmer o 70 EUR, čo nie je až taká malá suma.....
aké máte skúsenosti s usporiadateľmi v takomto prípade?

Ja som zatiaľ mala len jednu skúsenosť a to vtedy, keď kolegyňa zabudla ísť na školenie.... veľmi nás vtedy potešilo, že poskytli náhradný termín .....
Na to školenie si mala ísť, hoc aj neskôr, nemala si povedať, že neprídeš, len, že prídeš trocha neskôr. Veď ak by aj pri jeho začatídvere zatvorili, určite cez prestávku by sa otvorili a tak by si mala časť školenia.
Nepostupovala si veru správne.
3 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

ja som nemala šancu prísť na to školenie v rozumnom čase (sedela som vo vlaku v polovici cesty a vedela som, že meškanie bude veľké....) takže riešenie, prísť na školenie o pol jednej, keď má byť do druhej, je asi zbytočné ..... hlavne keď to už mala byť tá časť, ktorá ma až tak nezaujímala...... a neviem, či by som ešte niekoho našla, čo by ma vpustil na školenie o takomto čase :-(....
mne sa však zdá že je nespravodlivé, že celú stratu nesiem iba ja a nebola to moja vina.....
ja viem, že sa poplatky za školenie nevracajú, ale mám takú skúsenosť, že nám vo firme bolo poskytnutý náhradný termín..... tak som chcela vedieť, aké máte skúsenosti vy, ak sa niekto nezúčastnil školenia.... dokonca raz nám aj vrátili peniaze a to sme ani nepožadovali....
teraz viem, že s tou firmou už na školenie nepôjdem, vyhľadám si niekoho iného.... nič viac nemôžem spraviť.....
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Písala si o 30 minútach. A nabudúce si vyberaj z takých spoločností, ktoré už máš overené. Máš poučenie do budúcna.
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
JAJA11
ja som nemala šancu prísť na to školenie v rozumnom čase (sedela som vo vlaku v polovici cesty a vedela som, že meškanie bude veľké....) takže riešenie, prísť na školenie o pol jednej, keď má byť do druhej, je asi zbytočné ..... hlavne keď to už mala byť tá časť, ktorá ma až tak nezaujímala...... a neviem, či by som ešte niekoho našla, čo by ma vpustil na školenie o takomto čase :-(....
mne sa však zdá že je nespravodlivé, že celú stratu nesiem iba ja a nebola to moja vina.....
ja viem, že sa poplatky za školenie nevracajú, ale mám takú skúsenosť, že nám vo firme bolo poskytnutý náhradný termín..... tak som chcela vedieť, aké máte skúsenosti vy, ak sa niekto nezúčastnil školenia.... dokonca raz nám aj vrátili peniaze a to sme ani nepožadovali....
teraz viem, že s tou firmou už na školenie nepôjdem, vyhľadám si niekoho iného.... nič viac nemôžem spraviť.....
A cia vina to bola? Mal vari organizator nejaky podiel viny na tom ze si Ty nestihala? Skus sa na to pozriet aj zo strany organizatora.
Organizuje skolenie, prihlasi sa mu 20 ludi. Vsetci zaplatia. Jedna prihlasena, nemoze prist zo svojej viny (v jeho ociach, kedze on ziadnu vinu na meskani ucastnicky kurzu nenesie), oznami mu to v case ked skolenie prebieha a chce peniaze vratit. Kedze miesto bolo obsadene, nikoho dalsieho tam organizator poslat nemoze a teda by prisiel o zarobok z jedneho zapisneho, nie vlastnou vinou. Vratila by si Ty poplatok za skolenie, keby si bola na jeho mieste? Nahradny termin vypisat moze, ale o ten jeden poplatok uz prisiel naveky, (teda keby Ti ho vratil)
Naposledy upravil taiko : 20.02.14 at 14:17
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

Mila123
chodím často a rada na školenia, v utorok idem na OOÚ a spoločnosť má v objednávke napísané, že zaplatené školenie poplatok nevracia, že je potrebné poslať náhradu.....

a keď chodím na Draka, spoločnosť má napísané , že do 3 dní pred začiatkom poplatok vráti.....

byť na tvojom mieste som rada, že si dostala materiály a videoškolenie, pretože aj keď to bola objektívna príčina meškania/ nezúčastnenia nič, žiadnu náhradu si nemusela dostať
videoškolenie a materiály boli súčasťou ceny tohto školenia, takže asi mám na ne právo, nie byť rada, že mi ich dajú....
1 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

taiko
JAJA11
ja som nemala šancu prísť na to školenie v rozumnom čase (sedela som vo vlaku v polovici cesty a vedela som, že meškanie bude veľké....) takže riešenie, prísť na školenie o pol jednej, keď má byť do druhej, je asi zbytočné ..... hlavne keď to už mala byť tá časť, ktorá ma až tak nezaujímala...... a neviem, či by som ešte niekoho našla, čo by ma vpustil na školenie o takomto čase :-(....
mne sa však zdá že je nespravodlivé, že celú stratu nesiem iba ja a nebola to moja vina.....
ja viem, že sa poplatky za školenie nevracajú, ale mám takú skúsenosť, že nám vo firme bolo poskytnutý náhradný termín..... tak som chcela vedieť, aké máte skúsenosti vy, ak sa niekto nezúčastnil školenia.... dokonca raz nám aj vrátili peniaze a to sme ani nepožadovali....
teraz viem, že s tou firmou už na školenie nepôjdem, vyhľadám si niekoho iného.... nič viac nemôžem spraviť.....
A cia vina to bola? Mal vari organizator nejaky podiel viny na tom ze si Ty nestihala? Skus sa na to pozriet aj zo strany organizatora.
Organizuje skolenie, prihlasi sa mu 20 ludi. Vsetci zaplatia. Jedna prihlasena, nemoze prist zo svojej viny (v jeho ociach, kedze on ziadnu vinu na meskani ucastnicky kurzu nenesie), oznami mu to v case ked skolenie prebieha a chce peniaze vratit. Kedze miesto bolo obsadene, nikoho dalsieho tam organizator poslat nemoze a teda by prisiel o zarobok z jedneho zapisneho, nie vlastnou vinou. Vratila by si Ty poplatok za skolenie, keby si bola na jeho mieste? Nahradny termin vypisat moze, ale o ten jeden poplatok uz prisiel naveky, (teda keby Ti ho vratil)
ale ja som prišla o peniaze tiež nie vlastnou vinou a nesiem plnú stratu.... konkrétne som bola na školení s overeným usporiadateľom - Poradcom podnikateľa... a nie som si istá, že bolo obsadené do posledného miesta, čiže nebol nik, koho odmietli a na školenie nemohol ísť..... takže ak by som ja nešla, mali by iba o ten je poplatok menej..... preto by som považovala za serióznejšie, ak by mi vyšli v ústrety a nemusela by som celú škodu niesť iba ja...... trebárs aj tým, že by mi ponúkli nejaké náhradné školenie, ktoré by nebolo plne obsadené, takže by o peniaze neprišli, pretože náklady už sú dané......
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

JAJA11 - naznačím to takto: Mala si ísť skorším vlakom! Ak niekam ideš, kde musíš byť v určenú dobu, musíš mať časovú rezervu pre strýčka Príhodu.
Takže sa nesťažuj, že si utrpela stratu. Utrpela, ale svojou vlastnou vinou!
3 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

misoft
JAJA11 - naznačím to takto: Mala si ísť skorším vlakom! Ak niekam ideš, kde musíš byť v určenú dobu, musíš mať časovú rezervu pre strýčka Príhodu.
Takže sa nesťažuj, že si utrpela stratu. Utrpela, ale svojou vlastnou vinou!
Cestovala som o 7 ráno, vlak mal byť v Bratislave o 8, školenie začínalo o 9 hodine...... nemyslím, že som cestovala neskoro..... ale meškanie vlaku viac ako 3 hodiny asi ťažko ovplyvním.... pri mojej smole, by skočil ten nešťastník pod ten skorší vlak..... a bola by som na tom lepšie iba o pol hodiny......
ale ja som nechcela počuť takéto poučenia, len som chcela vedieť, či sa niekto nestretol s lepším prístupom usporiadateľa, ktorý vie pripustiť, že by celú stratu nemala niesť iba jedna strana...... pretože ja som sa stretla s lepším prístupom, aj keď bola vina na našej strane.....
ale asi to nie je bežné, že usporiadateľ vyjde v ústrety, ten dobrý usporiadateľ bol KROS a jednalo sa o školenie pri PC, ktoré sú pomerne drahé a naozaj mali právo povedať, že sme obsadili miesto a oni prišli o peniaze našou vinou..... vtedy sme sa ani neskúsili dohadovať..... vyšli nám sami v ústrety.....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Usporiadateľ to nezavinil. On mal svoj časový rozvrh. Železnice to nezavinili - predsa nehodili toho oného pod vlak. Takže - máš smolu, nik ti zľavy dávať nebude.....
1 0
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

Tak si skus nahradu skody ziadat od zeleznic ...
Kazdopadne, usporiadatel skolenia s tvojou skodou nema nic spolocne, on vsetky dohodnute podmienky dodrzal a skolenie uskutocnil.
2 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

misoft
Usporiadateľ to nezavinil. On mal svoj časový rozvrh. Železnice to nezavinili - predsa nehodili toho oného pod vlak. Takže - máš smolu, nik ti zľavy dávať nebude.....
ja súhlasím s tým, že to nie je ich povinnosť..... ale verila som v serióznosť firmy, lebo ani moja vina to nebola...... jednoducho rozdeliť si stratu tak aby to nebolelo iba jednu stranu .....
a vinu by som dávala aj železnici.... po 2,5 hodine nám sprievodkyňa prišla povedať čo sa stalo....
ľudia, ktorí vedeli kde sa nachádzame (bola riadna hmla a stáli sme uprostred poľa) vraj išli naspäť na stanicu a možno sa im podarilo nastúpiť do nejakého osobáku..... ale to sme sa dozvedeli až po 2 hodinách, keď sa chodil jeden spolucestujúci z kupé informovať čo sa deje..... aj z kupé odišli, ale tí sa dohodli telefonicky so známymi a pokračovali v ceste inak.... ja som takú možnosť nemala....... bola som v polovici cesty, takže nikoho známeho v blízkosti....
0 0
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

JAJA11
misoft
Usporiadateľ to nezavinil. On mal svoj časový rozvrh. Železnice to nezavinili - predsa nehodili toho oného pod vlak. Takže - máš smolu, nik ti zľavy dávať nebude.....
ja súhlasím s tým, že to nie je ich povinnosť..... ale verila som v serióznosť firmy, lebo ani moja vina to nebola...... jednoducho rozdeliť si stratu tak aby to nebolelo iba jednu stranu .....
a vinu by som dávala aj železnici.... po 2,5 hodine nám sprievodkyňa prišla povedať čo sa stalo....
ľudia, ktorí vedeli kde sa nachádzame (bola riadna hmla a stáli sme uprostred poľa) vraj išli naspäť na stanicu a možno sa im podarilo nastúpiť do nejakého osobáku..... ale to sme sa dozvedeli až po 2 hodinách, keď sa chodil jeden spolucestujúci z kupé informovať čo sa deje..... aj z kupé odišli, ale tí sa dohodli telefonicky so známymi a pokračovali v ceste inak.... ja som takú možnosť nemala....... bola som v polovici cesty, takže nikoho známeho v blízkosti....

To nie je o serioznosti firmy ... podsuvas firme riesenia, ktore su vyhodne len pre teba ....
firma seriozna je, seriozne usporiadala skolenie tak ako mala .... ty si sa nedostavila ...

este raz, ak chces od niekoho vymahat skodu, obrat sa na zeleznice ...
2 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

ivka70

este raz, ak chces od niekoho vymahat skodu, obrat sa na zeleznice ...
......ale ani tam nepochodí a nič nevybaví. Meškanie nebolo zapríčinené vinou ŽSSK, spadá to pod živelné pohromy, poveternostné podmienky a nepredvídané udalosti.
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Zlú v tom, že nechali škodu absolútne na mojich pleciach... proti tej, keď nám umožnili zúčastniť sa iného školenia a neúčasť bola naša neodškriepiteľná vina je to naozaj horšia skúsenosť.... ja som tej firme nepodsunula žiadne riešenie, ja som sa len spýtala, čo sa s tým dá robiť a oni mi povedali, že nič..... viac som od nich nič nepožadovala, ja beriem, že mi nie sú povinný nahradiť škodu......
ja len teraz zisťujem, či to tak robia aj iné firmy, a na to mi doteraz nik neodpovedal.... viem, že sa nestáva často, že sa niekto nedostaví na školenie nie vlastnou vinou, takže asi preto tu nemám žiadnu odpoveď na moju otázku.... mne stačilo napísať, že "bol som prihlásený na školenie, ale som sa nezúčastnil a ani mne nevrátili peniaze"... alebo "mne v takom prípade umožnili iné školenie, vrátili peniaze".....
Naposledy upravil JAJA11 : 20.02.14 at 20:59
0 0
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

JAJA11
ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Nie, napadlo ti to ... ty sa snazis cast skody "vymoct" na fime, ktora robila skolenie.
Ohanas sa jej serioznostou, ktora s tym nema nic spolocne.
Postav sa k tomu ako dospela a seriozna .... o akej zlej skusenosti to stale hovoris????
Naposledy upravil ivka70 : 20.02.14 at 20:59
2 0
kukučka kukučka

kukučka je offline (nepripojený) kukučka

no predsa o tom, že majú od nej peniaze "zadarmo"
1 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

ivka70
JAJA11
ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Nie, napadlo ti to ... ty sa snazis cast skody "vymoct" na fime, ktora robila skolenie.
Ohanas sa jej serioznostou, ktora s tym nema nic spolocne.
Postav sa k tomu ako dospela a seriozna .... o akej zlej skusenosti to stale hovoris????

akým spôsobom sa snažím vymôcť niečo od tej firmy, ktorá robila školenie? nevolala som tam už druhý krát, nežiadala som ich o náhradu...... pre mňa to skončilo tým, že mi povedala tá pani, že sa s tým nedá nič robiť.... že si zisťujem, ako reagujú iné firmy, tak v tom nevidím žiadne vymáhanie... riešim to na porade, kde by som mohla nájsť ľudí, ktorým sa stalo, že zmeškali školenie.....
0 0
tictac7 tictac7

tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

JAJA11 najprv si zjednoosobni svoju osobnosť a potom tu niečo rieš - kopírujem prípespevok:
dnes (20.2.14 o 15:08)
ja som nemala šancu prísť na to školenie v rozumnom čase (sedela som vo vlaku v polovici cesty a vedela som, že meškanie bude veľké....) takže riešenie, prísť na školenie o pol jednej, keď má byť do druhej, je asi zbytočné ..... hlavne keď to už mala byť tá časť, ktorá ma až tak nezaujímala...... a neviem, či by som ešte niekoho našla, čo by ma vpustil na školenie o takomto čase :-(....
mne sa však zdá že je nespravodlivé, že celú stratu nesiem iba ja a nebola to moja vina.....

- moja otázka: "Aj si usporiaďateľom školenia vysvetlila situáciu?"
- moja odpoveď: "Ani veľmi nie. Inak by si nereagovala až na neviemkoľkýpríspevok takto: Cestovala som o 7 ráno, vlak mal byť v Bratislave o 8, školenie začínalo o 9 hodine...... nemyslím, že som cestovala neskoro..... ale meškanie vlaku viac ako 3 hodiny asi ťažko ovplyvním.... pri mojej smole, by skočil ten nešťastník pod ten skorší vlak..... a bola by som na tom lepšie iba o pol hodiny......
- táto reakcia bola až o 20:55

- a potom neskôr - hmla a pole.....

- to mi nepovedz, že kebyže to niekomu normálnemu povieš, tak Ti to neuzná

- druhá vec - si si tak pozrela prepravný poriadok železníc slovenských?

- keď je pravda, to, čo tu písmenkuješ - tak Ti škodu nahradia
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať