Zdravim, chcem sa poradit ohladom reklamacie svojho smartfonu pretoze sa rozhodujem ci ho predam alebo je sanca ziskat peniaze v plnom pocte spat cez reklamaciu.. jedna sa o drahsi model(cca 500€), preto sa pred konanim chcem poradit prave tu s Vami na porade.
Telefon bol kupeny v oktobri/novembri 2013, reklamovany uz 2x, z toho prvykrat v decembri 2013:
1.Problem s nedoklapnutym rohom na kryte - z reklamacie mi prisiel s rovnakym problemom, bez opravenej vady(aj ked uviedli ze je zavada odstranena) takze som ho posielal naspat.
2.S rovnakym problemom som ho odosielal zase, no prisiel uz opraveny a v poriadku, nevedno ci ho vymenili alebo opravili, pretoze bolo uvedene nieco v zmysle: "problem odstraneny".
Teraz ho chcem poslat 3x s problemom ohladom fungovania pod vodou, aj ked ma byt telefon vodotesny, jeho spravanie pod vodou (v bazene) bolo naozaj divne, vsetko sa akoby stlacalo same, obrazovka skakala a pohybovala sa sama od seba, fotoaparat mi to stale rusilo a videa samo ukoncovalo po 3 sec a podobne.
Toto zistenie ma riadne sklamalo, lebo telefon som si kvoli jeho vyuzivaniu pod vodou kupil a teraz neviem ci sa na tuto odlisnu vadu(nez tie 2 predchadzajuce reklamacie) da uplatit tretia reklamacia s tym, ze telefon som uz dokopy 3x reklamoval a chcem tovar kvoli castym reklamaciam vratit a poziadat vratenie penazi.
http://www.digipartner.sk/page_3.html
Toto je reklamacny poriadok obchodu z ktoreho som ho kupoval, precital som si ho a uprimne mam v tom riadny chaos co sa tyka opakovanych odstranitelnych a neodstranitelnych vad...
Viete mi niekto poradit, ci je mozne vratit peniaze za tovar, keby bol uz 3x reklamovany? Alebo ako to teda je s vratenim penazi za tovar ktory bol uz 3x reklamovany?
počuj,vodotesnosť neznamená,že sa s ním ponáraš a fotíš si morské rybičky.........
http://www.mojandroid.sk/2013/10/19/...a-z1-odolnost/