Zavrieť

Porady

3. reklamacia v poradi - vratenie penazi?

Zdravim, chcem sa poradit ohladom reklamacie svojho smartfonu pretoze sa rozhodujem ci ho predam alebo je sanca ziskat peniaze v plnom pocte spat cez reklamaciu.. jedna sa o drahsi model(cca 500€), preto sa pred konanim chcem poradit prave tu s Vami na porade.

Telefon bol kupeny v oktobri/novembri 2013, reklamovany uz 2x, z toho prvykrat v decembri 2013:

1.Problem s nedoklapnutym rohom na kryte - z reklamacie mi prisiel s rovnakym problemom, bez opravenej vady(aj ked uviedli ze je zavada odstranena) takze som ho posielal naspat.
2.S rovnakym problemom som ho odosielal zase, no prisiel uz opraveny a v poriadku, nevedno ci ho vymenili alebo opravili, pretoze bolo uvedene nieco v zmysle: "problem odstraneny".

Teraz ho chcem poslat 3x s problemom ohladom fungovania pod vodou, aj ked ma byt telefon vodotesny, jeho spravanie pod vodou (v bazene) bolo naozaj divne, vsetko sa akoby stlacalo same, obrazovka skakala a pohybovala sa sama od seba, fotoaparat mi to stale rusilo a videa samo ukoncovalo po 3 sec a podobne.
Toto zistenie ma riadne sklamalo, lebo telefon som si kvoli jeho vyuzivaniu pod vodou kupil a teraz neviem ci sa na tuto odlisnu vadu(nez tie 2 predchadzajuce reklamacie) da uplatit tretia reklamacia s tym, ze telefon som uz dokopy 3x reklamoval a chcem tovar kvoli castym reklamaciam vratit a poziadat vratenie penazi.

http://www.digipartner.sk/page_3.html
Toto je reklamacny poriadok obchodu z ktoreho som ho kupoval, precital som si ho a uprimne mam v tom riadny chaos co sa tyka opakovanych odstranitelnych a neodstranitelnych vad...

Viete mi niekto poradit, ci je mozne vratit peniaze za tovar, keby bol uz 3x reklamovany? Alebo ako to teda je s vratenim penazi za tovar ktory bol uz 3x reklamovany?
7 komentárov     zbaliť
kopretinka len tak pomimo,ja sa v smartfónoch moc nevyznám,on je naozaj určený na využívanie pod vodou?
Chobot Napíš značku a typ smartfónu. Som zvedavý, či je fakt určený na používanie pod vodou.
kopretinka myslím,že je iba vodotesný,ale to neznamená,že sa používa pod vodou.........
Chobot No, však to som chcel pozrieť. LEbo sú aj mobily, ktoré deklarujú, že sa dajú používať 30 minút v hlbke 0,5 m.
Numberos je to XPERIA Z1, samozrejme myslel som tym vodotesnost.. a dlhsie ani hlbsie som ho nemal :/
kopretinka ""lebo telefon som si kvoli jeho vyuzivaniu pod vodou kupil"" najprv tvrdíš jedno,potom iné...
počuj,vodotesnosť neznamená,že sa s ním ponáraš a fotíš si morské rybičky.........
http://www.mojandroid.sk/2013/10/19/...a-z1-odolnost/
arizona ale, veruze ma chalanisko pravdu : Xperia Z1 je vode a prachu odolná a s certifikáciou IP58 sa nebráni ani polhodinovému kúpeľu vo vode do hĺbky 1,5 m. Používanie na záhrade a následné opláchnutie pod kohútikom jej tak nerobí žiaden problém.http://www.fony.sk/clanky/7731-sony-...akmer-dokonala ....Ak chces odstupit od zmluvy,a ziadat spat peniaze, tak tovar musi mat 3x rovnaku zavadu,alebo 4x roznu.takze,ak sa ti pokazi nabuduce, neposielaj do servisu,ale zrovna pisomne oslov predajcu a ziadaj odstupit od zmluvy a vratit peniaze.Inak, so Sony-ckami to ide asi dolu vodou. Aj mne nedavno vracali peniaze za mobil Sony xperia, ktory mal pol roka a bol viac v servise ako u mna.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    reklamácia 3x-áno,máš nárok na vrátenie peňazí,ale musí to byť tá istá chyba.........

    http://www.mojandroid.sk/2013/10/19/...a-z1-odolnost/
    Naposledy upravil kopretinka : 10.03.14 at 16:38

    svrki je offline (nepripojený) svrki

    svrki
    ovládanie pod vodou treba niečo prestaviť ohľadne citlivosti dotyku
    neni to na reklamáciu
    áno ako bolo napísane musia to byť 3 krát tá istá chyba (závada) ale je tiež podstatné že či ti oni napíšu že aj podľa nich to bola 3 krát tá istá chyba. Ja som teraz dal mobil v O2 tretí krát na reklamáciu a fakt z tými istými chybami a doslovne napísané tie isté v protokole. Takže keď mi odpíšu 3 krát tak dám vedieť že či uznali alebo sa snažia vyhovoriť. Ja som dával reklamovať 3 krát to isté čiže zlá lokalizácia GPS a nefunkčnosť. Držte palce
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    slobodomurar Ahoj je to LG L9 optimus

    už mi prišiel aj tretí krát z reklamácie a ako som očakával tak na tretí krát mi firma britex v brne neuznala reklamáciu a povedala že všetko je v pohode a všetko ide ako má no skoro ma v tom O2 roztrhla od hnevu. čiže dva razy mi reklamáciu tej istej chyby uznali a keď som išiel tretí krát s tou istou chybou a žiadal vrátiť peniaze tak že všetko je ok. Zajtra idem ho dať opať na reklamáciu čiže 4 krát opat stou istou chybou a keď neuznaju tak ich dám na SOI.
    arizona Neposielaj mobil na reklamaciu.Oznam predajcovi pisomne,ze telefon znovu nepracuej ako ma, ze ma zas tu istu zavadu a ze odstupujes od zmluvy a ziadas vratenie plnej sumy. daj mu mobil, nech si on riesi dalej...
    arizona To si kupoval ten telefon v Cechach? Ci kde?
    slobodomurar Dik za radu ale dneska som ho odniesol 4 krát do O2 a aj posledný ak neuznajú reklamáciu tak skúsim najprv to výrobcu a potom SOI. Lebo do listu čo sa týka reklamácie tak už dopísali že ten telefón skúšal aj zamestnanec O2 a nefungovalo to čiže mám aj dôkaz že to fakt nefunguje.
    slobodomurar Telefon som kupoval predsa na slovensku len autorizovaný servis O2 na LG má v BRNE
      zbaliť

    3. reklamacia v poradi - vratenie penazi?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.