Zavrieť

Porady

je platná zmluva o poskytovaní služieb bez udania odmeny za vykonanú prácu?

pracujem ako živnostník pre jednu firmu v oblasti kontroly pra automobilový priemysel.Pri nastupe som s objednávateľom uzavrel zmluvu o poskytovaní služieb kde bola uvedená odplata za vykonané práce v sume 5,50eur za hodinu.Teraz mi poskytovatel dal novú zmluvu kde v odseku cena za poskytovanie služieb nie je stanovená hodinová mzda ale že všetky činnosti a odmena za všetky činnosti bude definovaná v písomnej objednávke pred začatím výkonu činností vykonaných poskytovateľom. Je takáto zmluva platná zo zákonom? pretože od marca pracujem a vykonávam služby objednávatelovi a neviem za kolko pretože pred začatím práce mi žiadnu objednávku nedá len mi povie čo mám robiť. A ešte dotaz či mi ako živnostníkovi môže poskytovateľ dať dvojmesačnú výpovednú lehotu ak chcem ukončiť spoluprácu s ním a ak on so mnou tak dvojtýždňová lehota aj to je v novej zmluve.
Naposledy upravil hates : 11.03.14 at 18:10
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Ak si živnostník, Ty poskytuješ služby, Ty predkladáš zmluvu,meníš jej podmienky. Ale toto, čo píšeš ,zaváňa závislou činnosťou a obchádzaním ZP.
    hates