1. Objednaním okuliarov v optike ste sa dohodli na kúpe. Optika pre vás urobila službu ktorú ste si objednal. Ak neurobili chybu a napr. nedali vám in sklá ako boli v objednávke, nie je čo reklamovať - zmluva je stále platná. Za službu zaplatiť musíte. Ak Vás optika bude žalovať - prehráte.
2. Na nové okuliare si musí človek zvyknúť.
3. Keď mi
lekár dáva nové okuliare, riadi sa nielen tým čo mu vypočíta optický prístroj ale hlavne tým čo mu poviem. Pred predpísaním nových okuliarov ma vždy vyzve aby som sa pozrel cez ne, či vidím dobre, či mi to nie je nepríjemné. Pochybujem že vo vašom prípade to bolo iné. Ak vám na papier nepredpísal niečo
iné, ako to ťo má v dokumentácii, ťažko to zreklamujete.