Zavrieť

Porady

PROBLÉM S POŠTOU

Jednej pani si u mňa zakúpila vecičky peniažky mi poslala na účet ja som ch následne objednala a potom ako mi prišli tak som ich na riadnej pošte a za riadny poplatok zaslala o tom mam aj doklad. ale čo čert nechcel pošta balík stratila .Pani chce peniaze spať ale kedže som si ja svoju časť dohody splnila a zaslala ich a za samotnú prepravu už nezodpovedám. Následne som samozrejme poslala reklamáciu v prípade že ho nenájdu budem žiadať náhradu škody . Následne náhradu škody ktorú mi pošta odklepne jej zašlem . Postupujem správne ?ďakujem za reakciu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Postupovať by si mala takto: vrátiť peniaze za nedodaný tovar späť, uplatniť reklamáciu.
    12 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Julietta 1711 myslím si že Ja za poštové služby nezodpovedám a riadne som tovar odoslala ...následne prebieha reklamácia odpoveď som ešte nedostala .Následne jej vrátim náhradu škody ktorú mi pošta schváli.
    Tweety nie je to práve najserioznejšie
    Julietta 1711 ja nehovorím že nie ale mňa to mrzí ešte sa mi to nestalo .....ale svoju časť dohody som splnila zaslala som tovar tak už len z toho dôvodu mi to príde v logické
    Dáša_ pozri, poviem to inak - zrejme inzeruješ tovar cez internet. Myslíš, že svojim postupom docieliš, že tvoja zákazníčka bude spokojná? Stojí ti to za to, aby svoju nespokojnosť s tvojou službou šírila kade tade? Ak teda plánuješ predávať viac. Internet je mocná zbrať, nezabudni na to.
    Julietta 1711 Ale ide o službu slovenskej pošty .Prečo to nikto neberie do úvahy. Ja som postupovala v súlade s dohodou a tým že som balík odoslala moja časť dohody tým bola splnená.
    kopretinka a živnosť na toto obchodovanie máš?
    Dáša_ skús sa na to pozrieť z druhej strany, objednáš si, zaplatíš a nedostaneš nič. Tebe môže byť absolútne jedno, ako to tvoj dodávateľ zabezpečí.
    Kľudne si urob, ako myslíš, ale ver, že tvojmu budúcemu obchodu to nepomôže.
    mmch, nebola by si v strate 40€, ale 40€ mínus náhrada pošty.
    Julietta 1711 neide o sústavnú činnosť.....poslala som dokopy 4 balíky to je všetko .....a jeden z nich dopadol takto
    Julietta 1711 Veď som napísala že náhradu škody zašlem.Len chcem aby sa to cele s poštou ukončilo ako sa ma.
    Dáša_ predávaš cez internet? Asi áno. Chceš aj v budúcnosti takto predávať? Asi áno. Tak sa podľa toho zariaď. Lebo ver, nie je nič horšie ako zlé meno v takomto obchode. A to ver, že hovorím z praxe. Takých "podrazov" ešte príde veľa.
    kopretinka tak si mala balík poistiť na 50 eur........
    Julietta 1711 ďakujem za Vašu reakciu
      zbaliť

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Ty zodpovedas za to, koho si vyberas na dorucenie.
    Pani nemusi vobec zaujimat, ci balik stratila posta alebo ci je to len vyhovorka a ty si nic neposlala.
    Si povinna jej vratit peniaze, ked jej nevies dorucit to, co si objednala a zaplatila.
    balik si mala poistit a niest riziko, kym ti posta poistenie zo strateneho balika vyplati.
    Urobit toto mne, oznacim ta za podvodnika. Pani nema co cakat, kym si ty vybavis veci s postou, ktoru si poverila dorucenim.

    Nazov prispevku by si mala zmenit na PROBLEM S NESERIOZNOU PREDAVAJUCOU
    Julietta 1711 Ďakujem za reakciu .

    jelalim je offline (nepripojený) jelalim

    jelalim
    Kde momentalne zasielka je? Ako to bolo poslane doporucene, alebo ako balik, vsetky tieto zasielky su sledovatelne na stranke posty.
    Ak tam neozaj nie je ze je to dorucene, musis kupujucej vratit peniaze. To je ako objednat z eshopu telku za 500EUR, zaplatit vopred, oni Ti ju poslu kurierom ale kurier ju strati a eshop odpise, ze Vas problem....

    Je to len a len na reklamaciu medzi tebou a postou. Ty si zodpovedna za vyber dorucovate a za volbu druhu postovej/prepravnej sluzby. Kupujucej mas povinnost dodat dovar, ak to nevies, musis jej vratit jej peniaze v plnej vyske.
    Julietta 1711 Ďakujem za reakciu .Aj vďaka iným názorom som problém vyriešila tak ako sa ma.Mala som šťastie na ústretovú pani .

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Julietta 1711 (Včera 21:01) Ale ide o službu slovenskej pošty .Prečo to nikto neberie do úvahy. Ja som postupovala v súlade s dohodou a tým že som balík odoslala moja časť dohody tým bola splnená.

    Nie, tvoja cast dohohy nebolka splnena - to, ze si na dorucenie balika pouzila sluzbu posty je tvoj problem ... dohoda bude splnena ak tvoja zakaznicka, dostane tovar co si objednala.

    Uplatnit reklamaciu na poste si mozes jedine ty, nie zakaznicka.

    Ako to mas definovane v obchodnych podmienkach?
    Alebo to robis bez zivnosti? Co ak ta pani, co si od teba objednala je zo SOI alebo z DU?

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    neviem, či tieto obchody robíš pravidelne, alebo toto bol jeden jediný taký prípad, ale nechcela by som byť tvojou zákazníčkou. Bez ohľadu, na koho strane je pravda.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Julietta 1711 poslal som asi 4 balíky dokopy .....a nikdy sa mi to ešte nestalo
    ivka70 Takze sa ti stratila 1/4 z poslanych balikov .... ber si z toho poucenie.
    A ver, ze dobre meno obchodnika je velmi dolezite ...ak si ho takto chces znicit hned na zaciatku svojim pristupom ... pokracuj ako myslis.
    ak si cakala, ze ti tu niekto tvoj postoju a postup schvali ... ako citas, preratala si sa ....
    Julietta 1711 ďakujem za reakciu....práve preto som to tu dávala aby som videla reakciu . Problém vyriešením aby som mala svaty pokoj.
      zbaliť

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Keď nič iné , tak len z morálneho práva by si mala peniaze vrátiť .

    Veď si vezmi :
    1. ona si objednala
    2. zaplatila vopred
    3. až potom si Ty objednala ...čo keby tovar nebol k dispo ?
    4. poslala si poštou
    5. máš dokonca doklad
    6. pošta zapotrošila
    7. dala si reklamáciu
    8. čakáš na vybavenie
    9. následne náhradu škody zašleš

    Nuž pekne .
    Takže pani nemá ani tovar a ani peniaze .
    Ty nemáš tovar , ale máš peniaze .
    Keď bude reklamácia vybavená ( ak vôbec ) , tak vtedy zašleš náhradu škody .
    Ale čo bude náhrada škody ???
    Tovar alebo peniaze ???

    Ale aj tak sa dá podnikať ...
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Julietta 1711 ja tiež nemám tovar ani peniaze pretože za niečo som ich objednať musela ....som dokonca na tom ešte horšie
    Dáša_ a zisk si na tom samozrejme nemala žiadny
    buchač CITUJEM :
    pani si u mňa zakúpila vecičky peniažky mi poslala na účet ja som ch následne objednala a potom ako mi prišli

    ODPOVEDÁM :

    ...čítať ešte viem ....
    Julietta 1711 asi 13€ na troch veciach a ten som už aj precestovala ako som chodila hore dole na tu poštu
    Julietta 1711 ANO dobre čítate ......najprv poslala ja som objednala ale počítajte so mnou ja som ich objednala za 40€ pani mi poslala 53€ keď jej peniaze vrátim budem v mínuse 40€ tak preto mi to nieje jedno.....ja jej chcem poslať peniaze ale až tu náhradu škody za balík ktorú mi pošta schváli.
    buchač Ty si objednala za 40 € .
    Prihodila si 13 € ako svoj zisk .
    Pani tým pádom zaplatila 53 € .
    Ty budeš v mínuse 40 € .
    Ale pani je v mínuse 53 € ..a nemá ani tovar .

    Oháňaš sa logikou a všeliakými inými aspektmi ...
    Takže ešte raz sa opýtam , je takýto obchod v poriadku ?

    Je takýto ( Tvoj ) postoj v súlade s morálkou ???
    Ak hej , už tu bolo spomenuté , nechcel by som byť Tvojim zákazníkom ...
      zbaliť

    nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

    nika.sum
    Preco neposielate cennejsie baliky s poistenim?Ak by som ja takto podnikala, zakaznicke by som vratila peniaze a dalej si to riesila s postou. Urcite by som v dalsich pripadoch dopravu riesila inak ako slovenskou postou, keby ma tak sklamali....ak jej nevratite peniaze alebo nedodate novy tovar, vase podnikanie velmi rychlo skonci...
    Naposledy upravil nika.sum : 29.05.14 at 05:40
    Julietta 1711 Ďakujem za reakciu .

    dmc je offline (nepripojený) dmc

    dmc
    Myslim ze pani si objednala TOVAR - ty si jej tovar NEDORUCILA. Zodpovedas v plnej vyske za NEDODANIE TOVARU. Nerozumiem preco nepriplatis na poste 50 centov a nepoistis balik. Pochopil by som keby si pani informovala ze to posielas v tej a tej cene postou ako obycajny balik ale nezodpovedas za stratu ale ak chce tak zaplati o nejaku sumu viac a bude to poistene....V tom pripade by si sa zbavila zodpovednosti.

    Problem s Postou je TVOJ problem - a nie kupujucej.
    Naposledy upravil dmc : 29.05.14 at 08:41

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.