Zavrieť

Porady

Hmotná zodpovednosť za vybavenie budovy

Pracujem ako učiteľka a moja riaditeľka ma núti podpísať preberací protokol za vybavenie učebne, do ktorej majú neobmedzeý prístup všetci zamestnanci, žiaci a návštevníci školy. Odôvodňuje to tým, že pokiaľ nepodpíšem prevzatie zariadenia, nemôže zapísať vybavenie učebne do majetku. Postupuje správne?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Nie nepostupuje.

    Inak jej argument je nepravdivý.

    Ty môžeš mať hmotnú zodpovednosť len za to, čo dokážeš ustrážiť a máš niekde uzamknuté pod dozorom. Takto by si ktokoľvek mohol z učebne čokoľvek zobrať.

    Na oplátku jej povedz, že chceš kľúče od tých miestností a že ich zamkneš a budeš si viesť zoznam ľudí, ktorým zapožičiaš kľúče, aby mohli učebne používať.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    gatar Presne to som urobila. Na to mi odpovedala, že v tom prípade, sa učebňa stane nepoužiteľná pre iných učiteľov (napr. keď nebudem v práci)
    Chobot Tak ale nech sa nehnevá, ak raz máš mať hmotnú zodpovednosť, tak nemôžeš nechať učebňu otvorenú!

    Niekedy ma udivuje, čo všetko dokážu niektorí vymyslieť.
    dariusko včetne upratovačky
      zbaliť

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik