Za zasielku (a je jedno akú) od okamihu prevzatia až do okamihu doručenia zodpovedá doručovateľ - teda pošta! Vlastník je síce odosielateľ, ale ten ju odovzdal pošte a tá za ňu zodpovedá.... predsa platí za služby, spojené s doručením.
A ak nepríde zásielka - reklamuje odosielateľ ako vlastník zásielky u toho, u koho si službu doručenia objednal - teda u pošty.
Oboznám Call centrum, nech si ujasnia, kto je do okamihu doručenia vlastníkom zásielky a nech netrepú hlúposti. A nech sa učia :
http://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu#a1
Tam sa jasne píše:
Kto môže podať reklamáciu? Odosielateľ/adresát alebo ním poverená osoba, ak ide o poskytnutie služby spojenej s distribúciou zásielok alebo peňazí.
Kupujúci alebo ním poverená osoba, ak ide o kúpu tovaru alebo poskytnutie inej služby, tzn. reklamujúci.