Ak začínaš viesť JU novovzniknutej firme, resp. živnostníkovi, tak do kolónky "Prevedené" nedávaš nič, to len ak prechádzaš z roka na rok, tak si prevádzaš konečné zostatky z min. roku.
Je niečo na čo by som si mala dávať pozor pri písaní denníka ? Respektíve časté chyby , ktoré sa robia pri vypisovaní ?
K tomu len toľko, že stále sa niečo nájde, na čo si treba dávať pozor. Ale každá firma, má svoje špecifiká, rôzne prípady, ktoré je potrebné riešiť. A keďže si dala málo info, ťažko je ti niečo radiť. Skús sa pýtať na konkrétne veci a radi poradíme.
No nestačí len "písať" denník, k tomu je potrebná aj aspoň základná znalosť postupov účtovania, daňových zákonov. Píšem, že aspoň základná, pretože veľa sa dozvieš aj tu na porade, ale musíš mať aspoň "šajnu" o vedení (nie písaní) peňažného denníka.
P.S. Z tvojej otázky mi to pripadá, akokeby si si chcela písať nejaký svoj denníček, a nie viesť účtovníctvo pre firmu.