Zavrieť

Porady

Jednorazový zárobok - študent

Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, som študent na vysokej škole. Nezamestnaný. Mám možnosť zarobiť si jednorazovo 3000-5000 eur. V podstate za predanú službu. Predal by som ju do UK. Následne by mi boli poslané peniaze cez Western Union. Musí sa takýto zárobok zdaniť alebo nejak oznamovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    Daň z príjmov
    Povinnosť platenia dane z príjmov sa vzťahuje na každého občana, ktorý v zdaňovacom období (v kalendárnom roku) 2014 dosiahne zdaniteľné príjmy (t.j. príjmy, ktoré sú predmetom dane a nie sú od dane oslobodené) vyššie ako 1 901,67 eura.

    ref: www.financnasprava.sk
    avalik Este mi napada, ten jednorazovy prijem - to poskytnes normalnu sluzbu za tu sumu, alebo si sa nechal nalakat na nejaky typ nigerijskeho podvodu? ... Ved clovek z UK by nemal mat problem urobit bankovy prevod.
    Jozkooooo nie, to som chcel ja aby som to mal do par minut. Bankovy prevod nie je problem tiez

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Máš jedno, či jednorázovka
    Musíš oznámiť ( dať daňové priznanie za patričný rok ) na daňový úrad a ten Ťa zdaní. ...nakoľko :