Zavrieť

Porady

Ako postupovat pri reklamacii?

Dobrý deň,
cez internet som si objednala bluzku a zaplatila som vopred. Po rozbaleni dodavky som zistila ze mi zaslali len nejaky kus neforemnej handry, ktory sa ani len zdaleka nepodobal na to co som si objednala podla obrazku. Hned som si to odfotila a zaslala dodavatelovi, ten sa mi ospravedlnil ze mi jeho dodavatel asi zaslal chybny kusok, pretoze to bolo absolutne nenositelne. Pozadovala som vratenie penazi a zaslala som mu ,,tovar" spat. Bohuzial ako som to fotila som to trosku zaspinila od make-upu a on mi teraz odmieta vratit peniaze. Da sa s tým niečo robiť?
Chobot simsim - koľko máš rokov?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft


    Keď už niečo fotíš, tak sa pri tom nemaľuj!

    A k veci.

    Máš právo vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Avšak v pôvodnom stave, nepoškodený.

    Ty si však ten tovar poškodila - zašpinila si ho. Takže nejaké vrátenie peňazí už do úvahy neprichádza. Teraz sú dve možnosti:

    A) aby to uznal ako reklamáciu;

    B) aby ti vymenil zlý kus (nesprávny) za ten správny (zaplatený).

    Ako postupovat pri reklamacii?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.