Zavrieť

Porady

Treba mať registračnú pokladňu na drobné opravy?

Dobrý deň,

som živnostník. Potrebujem mať na služby-drobné opravy /zavesenie obrazu, vŕtanie dier.....atď/ registračnú pokladňu? Alebo stačí, ak vypíšem príjmový pokladničný doklad?
Druhá otázka je:
Ak si založím s.r.o. potrebujem mať na drobné opravy registračnú kasu? Alebo tiež stačí, ak vypíšem príjmový doklad?
Prosím o info.

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    minid To platí pre živnostníka aj pre s.r.o. ?
    urbariatps áno platí aj pre živnostníka - fyzická osoba aj pre s.r.o. - právnická osoba

    Čl. I

    § 1
    Základné ustanovenie

    (1) Tento zákon upravuje

    a) podmienky používania elektronickej registračnej pokladnice na evidenciu tržieb na území Slovenskej republiky,

    b) postavenie a činnosť servisnej organizácie súvisiace s používaním elektronickej registračnej pokladnice.

    (2) Tento zákon sa vzťahuje na fyzickú osobu alebo právnickú osobu, ktorá na základe oprávnenia na podnikanie1) predáva tovar alebo poskytuje službu (ďalej len „podnikateľ“); tento zákon sa vzťahuje aj na podnikateľa s trvalým pobytom alebo so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, ak predáva tovar alebo poskytuje službu na území Slovenskej republiky.

    Treba mať registračnú pokladňu na drobné opravy?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.