Objednala som dva koberce cez internet (Koberce Global). Jeden z nich som vrátila, bol poškodený. Firma ukončila činnosť a previedla záväzky na inú firmu, po termíne, kedy som jej chybný koberec zaslala. V nástupnej firme nikto nepreberá poštu. Ani konatelia uvedení v OR SR. Dala som podnet na obchodnú inšpekciu. Trvá to pridlho, tiež vraj nevedia žiadnu poštu doručiť. Zrejme uplatnia sankciu a budú poštu považovať za doručenú po určitom čase. Mne to ale nepomôže. Zrejme aj táto druhá firma je pred krachom. Čo by ste mi poradili? Môžem sa obrátiť na políciu? Ide o cca 300 EUR. S tým že nepreberajú poštu úmyselne a vyhýbajú sa plneniu záväzkov. Neviem, či tá druhá firma je živá, či má účet v banke a v ktorej, či má nejaké aktíva, či sa mi oplatí dať to na súd a platiť súdne trovy.