Zavrieť

Porady

Dohoda s pravidelným mesačným príjmom

Rysuje sa mi práca na dohodu s pravidelným mesačným príjmom. Nie som študent, ani dôchodca. Chcem sa spýtať, či za mňa zamestnávateľ bude platiť odvody, alebo či ich budem platiť ja. Ďakujem
Naposledy upravil kopretinka : 14.10.14 at 09:01
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    topper1 je offline (nepripojený) topper1

    topper1
    Odvody budete platiť obaja - zamestnanec aj zamestnávateľ. Výška odvodov je rovnaká ako pri riadnom pracovnom pomere.

    evuš je offline (nepripojený) evuš

    evuš
    Si vedený na ÚP, dobrovoľne nezamestnaný, či ?
    Inak, odvody budete platiť obaja - odvádza ich však vždy spolu zamestnávateľ, podáva i výkazy do SP, ZP i prehľad na daňový úrad...
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    BlackChildNin Som vedený ako dobrovoľne nezamestnaný.

    Chcem sa ešte opýtať, pri takejto dohode je obmedzený počet hodín, kt. môžem týždenne odrobiť, alebo? Ďakujem
    evuš Môžeš odrobiť max. 10 hodín týždenne...
    Nezakladaj viacero tém, prosím....
    BlackChildNin Pardon, nevedel som ako to funguje a či si všimnete moju odpoveď. Mal som počkať, moja chyba
    topper1 To ale závisi od toho aký typ dohody to bude. Dohoda o pracovnej činnosti alebo dohoda o vykonaní práce?