Zavrieť

Porady

Farebný záhon po celý rok nenáročný na údržbu

Chcela by so si založiť okrasné záhony pekné po celý rok, alebo aspoň po väčinu roka.
Mám v záhone pripravené 1. záhon cibulky narcisov a žltočervených tulipánov.
2.záhon snežienky a konvalinky
Čo by ste mi odporúčali tam vysiať a vysadiť, aby boli pekné aj po odkvytnutí? Niečo nenáročné na údržbu. Som záhrdkár začiatočník, tak prosím o rady "polopate". Čo kedy a ako presne urobiť.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    anketkarka Joj inspiracií na nete je veľa, skôr tá praktická realizacia a naslednosť rastlín mi celkom jasná nie je, tak som myslela, že mi niekto napíše, ako to má v svojej záhradke zaužívané...či už môžem na tie cibuloviny niečo vysiať, alebo až ked odkvitnú, tak ich vykopať a potom tam niečo vysiať alebo zasadiť...a potom na jeseň zasa tie cibuľoviny tam dať a nepoškodím tie následné rastliny? Fakt som úplný laik...

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Kazda zahrada potrebuje udrzbu,bez toho to nejde.

    Ak mas na zahradu malo casu,vysad zopar trvaliek, co kvitnu v lete a tiez nejake chryzantemy,ktore ozivia zahradu az do mrazov.
    Alebo nejake nizsie,kvitnuce kriky.
    Na nete najdes stovky stranok,kde sa o kvietkoch dozvies vsetko, je zbytocne sa tu nadlho rozpisovat