Zavrieť

Porady

prac.oblečenie

Prosím Vás, môžem dať do nákladov oblečenie konateľa - konkrétne v tomto prípade topánky - do nákladov ako prac.oblečenie?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Summer je offline (nepripojený) Summer

    Summer
    Ja mam tiez otazku. Pracujem ako sprostredkovatel pre jednu maklersku firmu. Som ZSCO. Tato firma vystavovala svojim sprostredkovatelom potvrdenia, ze si mozu davat do nakladov obleky, zeny kostymi a ine oblecenie. Vsetci si hromadne uplatnuju danove vydavky, mne sa to vsak nezda. Je to v sulade so zakonom?

    Braňo je offline (nepripojený) Braňo

    Braňo
    Summer
    Ja mam tiez otazku. Pracujem ako sprostredkovatel pre jednu maklersku firmu. Som ZSCO. Tato firma vystavovala svojim sprostredkovatelom potvrdenia, ze si mozu davat do nakladov obleky, zeny kostymi a ine oblecenie. Vsetci si hromadne uplatnuju danove vydavky, mne sa to vsak nezda. Je to v sulade so zakonom?
    Môžeš napísať znenie toho potvrdenia, prípadne pricapiť ho sem?

    SAJUŠKA je offline (nepripojený) SAJUŠKA

    SAJUŠKA
    So zaradením pracovného oblečenia tebou opísaného medzi výdavky je problém, ale