Zavrieť

Porady

Dodrzanie odstupu od existujucich stavieb

Je povinný sused ktorý v radovej zástavbe zbúral dom / búracie povolenie/ v spoločnom dvore, teraz musel dodržať podľa zákona 532 / 2002 paragraf 6 odstup od jestvujúcich stavieb? t.j. 7m min 4m.
Naposledy upravil ivka70 : 11.05.15 at 12:13
4 komentárov     zbaliť
ivka70 V radovej zastavbe? Tam nema nahodou jeden dom aspon jednu spolocnu stenu s vedlajsim domom?

Ma povolenie na prestavbu domu alebo na zburanie a vystavbu noveho?
dvor má povolenie na zbúranie/ t.č. búra/ a teraz žiada o stavebné povolenie. Podľa toho čo som zatiaľ zistil pokiaľ to spravil takto musí dodržať odstup. Ak by dal rekonštrukciu tak nie. Ale chcel by som počuť názor odborníka.
marjankaj Takže ti tam povolia postaviť iba stĺp? Aby si dodržal odstup zo všetkých strán? Veď my to máme presne zamerané na rozdiel od teba.
ivka70 Tak sa spytaj na stavebnom urade .... na nazor odbornika
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Na takto zadanú otázku sa nedá odpovedať. TEda dá, všeobecne. Stavebný Zákon platí pre všetkých, aj pre neho. Ale existujú výnimky pre radové zástavby a miesta so zahustenou zástavbou, kde nie je možné tieto vzdialenosti dodržať.

    Preto existujú miestne stavebné úrady, ktorú bližšie určia podmienky výstavby pre konkrétnu stavbu na konkrétnej parcele.