Zavrieť

Porady

Prax pri otváraní živnosti

Ahojte všetci, som tu úplne nová, dozvedela som sa o porade od mojej priateľky ktorá sa tu pohybuje už dlhšie.
Som síce trošku od fachu /ekonomického/ ale sem-tam zabŕdnem..:-))
Pracujem ako výrobno-obchodná manažérka v súkromnej nábytkárskej firme.
Ale prečo som tu - môj syn končí teraz vysokú školu - je výborný angličtinár a nemčinár, skončil v BB jazyky. Strednú školu absolvoval hotelovú akadémiu - 5 rokov.
Chcel si otvoriť živnosť a začať podnikať v oblasti hoteliérstva. Na príslušnom úrade mu povedali že živnosť dostať nemôže, pretože nemá súvislú 2 ročnú prax. To že má odbornú hotelovú školu, nezavážilo. Stretol sa niekto s týmto problémom??Vopred ďakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5

    Nech robíme čokoľvek, má nám záležať na tom, čo robíme, nie na tom, či nás niekto vidí. Cicero ...viac Zita5
    No proste to sú zákony , musí dosahovať prax 3 roky ... , skúste sa obrátiť na Živnostenskú komoru v mieste bydliska , tam za určitý poplatok myslím 4 000 Sk sa dá obhájiť odbor ktorý študoval určitou skúškou , ktorá by mala nahradiť prax ...treba sa informovať . Za pokus to stojí, ale je to nákladné .

    Toto isté mala dcéra mojej známej ,len ona bola kaderníčka ,no vzdali to , lebo sa im to zdalo nákladné .

    Zita5 je offline (nepripojený) Zita5